חיפוש
 
לדף הבית >>     Best Links - תוכן שיווקי >>

רטיבות מהתקרה - הכירו את שיטות האיטום הטובות ביותר!

 

מתמודדים עם רטיבות מהתקרה? כנראה שאתם נדרשים לעבודות איטום בגג. בשורות הבאות נכיר מקרוב את כל הסיבות השכיחות ביותר לתופעת הרטיבות בתקרה וכן נמנה כמה מהשיטות הטובות ביותר להשלמת עבודת איטום מקצועית

 

מתמודדים עם רטיבות מהתקרה? כנראה שאתם נדרשים לעבודות איטום בגג. בשורות הבאות נכיר מקרוב את כל הסיבות השכיחות ביותר לתופעת הרטיבות בתקרה וכן נמנה כמה מהשיטות הטובות ביותר להשלמת עבודת איטום מקצועית. כמו כן נכיר בחסרונות המשמעותיים של חדירות מי הגשמים לקירות הבניין שלכם ונציג מספר פתרונות יעילים שיעזרו לכם לשמור על הבניין בכלל ועל פנים דירתכם בפרט. אז רגע לפני שאתם ממהרים לנגב את הרטיבות ולהתחיל לצבוע, חשוב להקדים עבודות איטום מקצועיות. איך מבצעים אותן? המשיכו לשורות הבאות.

יריעות ביטומניות VSחומרים המיושמים במריחה

 כיום ישנן לא מעט שיטות לאיטום גגות. אחת השיטות השכיחות ביותר היא איטום בעזרת יריעות ביטומניות. היריעות הביטומניות מבטיחות אטימה מיטבית לכל חלל הגג והן יודעות להתמודד גם עם מים עומדים לאורך זמן. מעבר לכך, חשוב לדעת כי ישנן שיטות חלופיות הכוללות שלל חומרים המיושמים על ידי מריחתם בלבד. בעוד שהיריעות הביטומניות כוללות עבודת זיפות והדבקה מקצועיים, החומרים המיושמים במריחה אינם כוללים כלום מלבד מריחתם על הגג. יש מגוון רחב של חומרי מריחה לאיטום. חושבים לאטום על ידי מריחה? חשוב לדעת לבחור נכון את החומרים האיכותיים ביותר. בחירה לא נכונה בחומר שאינו מספיק מקצועי לא תביא לשינוי מהותי, ומי הגשמים ימשיכו לחלחל פנימה אל תקרת דירתכם.

איטום כל הקירות החיצוניים של הבניין

 עוד חשוב להדגיש כי לא רק הגגות חייבים לעבור איטום, אלא גם הקירות החיצוניים של הבניין שלכם. אנשים רבים מקפידים לאטום את גגות הבניין ולא מקפידים לאטום את קירותיו, מה שמבטיח איטום גג ומניעת רטיבות מהתקרה, אך לא מבטיח איטום צדדי הדירה ורטיבות מקירותיה. הרטיבויות השונות, ולא משנה מניין הן מגיעות, יוצרות לחות תמידית ברמה גבוהה, מה שמוביל להיווצרותו של העובש. העובש מייצר ריחות לא נעימים, פוגע באיכות האוויר שאנו נושמים, מייצר פגיעות אסתטיות רבות ואף עלול לפגוע ברהיטים השונים. רוצים להימנע מכך ולהבטיח דירה נטולת עובד ורטיבות? איטום גגות בתל אביב וכן איטום קירות חיצוניים היא התשובה עבורכם.

בחרו את המקצועי ביותר - איטום שאינו מקצועי לא יועיל

 דגש נוסף וחשוב למדי - בחירת אנשי מקצוע מיומנים ואמינים. עבודות אטימה שאינן מדוייקות והרמטיות, יאפשרו למים למצוא מקום לחלחל פנימה. במטרה להימנע מכך, קיימת חשיבות רבה לבחור נכון בשירותי איטום מקצועיים. שירות מקצועי יבטיח לכם איטום מלא מפני מי הגשמים וימנע רטיבויות ועובש בפנים דירתכם. כמו כן האיטום ימנע את חלחולם של המים לבסיס הבניין ובכך ימנע פגיעה בתשתיותיו. רטיבות בתשתיות עלולה לפגוע בעמידותו של הבניין לאורך שנים ארוכות. עוד חשוב להדגיש כי האיטום המקצועי יסייע לשמירה על טמפרטורה בפנים החלל. בעונת הקיץ, דיירי הבניין יהנו מטמפרטורה נמוכה בעוד בעונת החורף הם יהנו מטמפרטורה חמימה.

מתמודדים עם רטיבות? לפני חידוש הקירות - עבודות איטום מקצועיות!

 לסיכום, רטיבות בתקרות או בכל קירות דירתכם נובעת מהיעדר איטום מקצועי בקירות החיצוניים. כיום יש לא מעט שיטות איטום, כאשר המרכזיות הן איטום על ידי מריחת חומרים שונים או איטום על ידי הדבקת יריעות ביטומניות. בחירה נכונה בשירותים מקצועיים תבטיח לכם מניעה של חלחול מים לפנים הדירה, היווצרות עובד ופגיעה בעמידות הבניין לאורך שנים. אל תוותרו על עבודות איטום הבניין שלכם!

 
 
 
 
יולי לב

יולי לב

mcity

mcity

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים