חיפוש
 
לדף הבית >>     buypost תוכן שיווקי >>

שיעורים פרטיים במתמטיקה - מתי כדאי לקחת?

 

בדומה לכל תחום לימודי שנלמד בבית הספר, בחטיבת הביניים וכמובן גם בתיכון, גם במתמטיקה השיעורים מועברים בקצב ובסדר מסוים. זאת בעוד כי במרבית המקרים, יהיה על התלמידים להתאים את עצמם למערכת השעות הלימודים ולהספק של החומר הנלמד, ולא להיפך

 

בדומה לכל תחום לימודי שנלמד בבית הספר, בחטיבת הביניים וכמובן גם בתיכון, גם במתמטיקה השיעורים מועברים בקצב ובסדר מסוים. זאת בעוד כי במרבית המקרים, יהיה על התלמידים להתאים את עצמם למערכת השעות הלימודים ולהספק של החומר הנלמד, ולא להיפך. במילים אחרות - התלמידים מחזיקים במחויבות לעמוד בקצב הלימוד שנלמד בכיתה. על כן, מיותר לציין כי מדובר על נקודה שלא פעם עשויה להוות מכשול של ממש עבור שורה רחבה של תלמידים שכן, בעת בה תלמיד מחויב לקצב למידה ספציפי, הרי שלא פעם הוא עשוי לפספס קטע בודד שרק הוא בלבד, יכול לנתק אותו בצורה משמעותית מהחומר הנלמד, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר על תחום לימודי מורכב כמו מתמטיקה. במקרים שכאלה, שיעורים פרטיים במתמטיקה יהיו הפתרון האידיאלי. אך כיצד יודעים שזה באמת הזמן? ובכן, על מנת לעשות לכם קצת סדר בבלאגן ולוודא כי אתם אכן מצליחים למצוא את הטיימינג האידיאלי לשלב את הילד או הילדה שלכם בשיעורים פרטיים במתמטיקה, ריכזנו עבורכם למאמר הבא את כל מה שצריך לדעת בנושא.

פערים בחומר הלימודי

כפי שכולכם בוודאי כבר יודעים, החומר הנלמד במתמטיקה מבוסס על חומרים שכבר נלמדו בעבר ועל בסיס ידע שנרכש יחד עם חלוף השנים במסגרת לימודי המתמטיקה. אי לכך, בעת בה תלמיד נחשף לפערים בחומר הלימודי, גם כאשר מדובר על הפער הקטן ביותר, הרי שאותו תלמיד עשוי לאבד את עצמו לחלוטין. במילים אחרות - כל החומר החדש שנלמד ברגע זה, אשר בנוי על החומרים השונים שנלמדו בעבר, כבר לא נקלט בצורה יעילה במוחו של התלמיד, מהסיבה הפשוטה שצורת פתרון מסוימת פשוט חסרה לו. אז מה עושים במצב שכזה? בדיוק מה שחשבתם - שיעורים פרטיים במתמטיקה .

שורה תחתונה

שיעורים פרטיים במתמטיקה מהווים כלי נהדר לכולם וכן, גם עבור התלמיד המצטיין של הכיתה, זה ששולט בחומר בצורה המיטבית, מדובר על בחירה נהדרת לא פחות שכן, אותו התלמיד יכול להחכים ולדעת אפילו יותר באמצעות שיעורים פרטיים במתמטיקה. למעשה, שיעורים פרטיים במתמטיקה עם מורה פרטי מיומן ומקצועי טומנים בחובם שורה רחבה של יתרונות שכן, בלימוד עם מורה נוסף, לא ניתן להתעלם מן העובדה כי תמיד תחכימו ותקבלו שורה רחבה של מושגים נוספים שיעניקו לכם את האפשרות לצמצם את הפער הלימודי.

אז מתי עולה הצורך בפנייה למורה פרטי לצורך קבלת שיעורים פרטיים במתמטיקה? בעת בה אתם מזהים כי הילד שלכם כבר לא מצליח להבין את החומר הנלמד בדומה לעבר, שאתם מרגישים שהילד נתקע ולא מצליח להתקדם וכן, במצבים שכאלה - מומלץ לא לחכות יותר מדי ולפנות מיד לשירותיו של מורה פרטי שיקדם את הילד שלכם להצלחה.

 
 
 
 
יולי לב

יולי לב

mcity

mcity

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים