חיפוש
 
לדף הבית >>     Best Links - תוכן שיווקי >>

עוגות שמתאימות לכל עת

 

בחיים יש כל כך הרבה אירועים שמחייבים אותנו להגיע עם דבר מה בידינו. פעמים רבות נבחר להכין עוגה כי היא יכולה להיות סופר פשוטה להכנה, או בדיוק להיפך כי היא מורכבת ומרשימה, אך בשני המקרים היא תהיה כמובן טעימה מאוד. אספנו עבורכם את כל האירועים שאליהם אפשר וצריך להביא עוגה

 

בחיים יש כל כך הרבה אירועים שמחייבים אותנו להגיע עם דבר מה בידינו. פעמים רבות נבחר להכין עוגה כי היא יכולה להיות סופר פשוטה להכנה, או בדיוק להיפך כי היא מורכבת ומרשימה, אך בשני המקרים היא תהיה כמובן טעימה מאוד. אספנו עבורכם את כל האירועים שאליהם אפשר וצריך להביא עוגה.

עוגות לשבת

עוגות של שבת הן הכי עוגות שמרים. הבצק הרך והריחני, הטעים והנימוח שכל כך כיף לאכול, עוטף בעדינות שלל מילויים טעימים: שוקולד, פרג, קינמון, תפוחי עץ, גבינה מתוקה ועוד. אלו עוגות מושלמות לסוף השבוע. היתרון הגדול שלהן הוא שאפשר להכין אותן גם פרווה וגם חלביות, כך שיוכלו להתאים גם אחרי ארוחה בשרית בערב שישי וגם עם כוס הנס קפה של שבת בבוקר. מעבר לכך, אם נותר לכם בצק, תוכלו להכין ממנו חלות נהדרות, גם מלוחות וגם מתוקות.

עוגות לקמפינג

אם אתם חובבי קמפינג ואוהבים לקחת את הילדים, החברים ובני משפחה נוספים לטיול בגליל היפה או הדרום המרהיב, לפתוח אוהלים, להדליק מדורה ולשיר שירי ארץ ישראל, עוגה בחושה תתאים ככפפה ליד לאירועים אלו. תוכלו להתפנק עם פרוסת עוגה טובה בפק"ל קפה של חמש אחה"צ או להוציא אותה כקינוח לאחר ארוחת הערב שכולכם הכנתם בשטח.

עוגות לים ולבריכה

עם ישראל אוהב לצאת לכבוש את הבריכות והימים כאשר מזג האוויר לוהט בחוץ. חלק מההנאה ביציאה למקורות מים שונים היא להביא אוכל ולשבת לאכול אותו באוויר הפתוח אל מול גלי הים וריח המלח, או בבריכה בזמן שהילדים קופצים ונהנים. אם אתם מתחילים את היום כבר בשעות הבוקר המוקדמות, תוכלו להביא איתכם לים או לבריכה עוגת שוקולד מפנקת עם ציפוי גנאש עשיר שידגיש עוד יותר את טעמי השוקולד. כך כשאתם יושבים ונהנים מקרני השמש החמות אתם יכולים ליהנות גם מביס שוקולד מפנק.

עוגות לסעודת חג

ארוחת חג לא דומה לאף ארוחה אחרת, לכבוד החג יוצאים תפריטי החג המסורתיים אשר מידי פעם מקבלים טוויסט מודרני או שמתווספים אליהם מאכלים חדשים ומיוחדים. אך כמו בכל ארוחה חגיגית שכזו היא חייבת להסתיים בביס מתוק במיוחד. עוגה לחג יכולה להיות יותר מפוארת מעוגה בחושה או עוגת שמרים, היא יכולה להיות עוגה עם שכבות של מוס שוקולד, או עוגת גבינה עם איזה טופינג מיוחד כמו קרם לימון או רוטב טופי קרמל, משהו יוצא מן הכלל שבדרך כלל לא נפגוש בארוחות הסטנדרטיות.

עוגות ליומולדת

עוגות ליומולדת נחלקות לכמה סוגים כיוון שחשוב מאוד להבין מי חוגג. אם מדובר בילדים אפשר בהחלט להכין עוגה בחושה פשוטה ולשלוח אותם לגן או לבית הספר עם עוגת היומולדת הסטנדרטית. אם מדובר ביומולדת עגול נניח גיל חמישים שבו חוגגים יובל שנים, אירוע שכזה מצריך עוגה מפוארת, מיוחדת, מתוחכמת שתתאים לאירוע. אם מדובר ביומולדת של בני נוער או חיילים אפשר להפתיע אותם עם עוגה תלת ממדית, עטופה בבצק סוכר בצורה או בנושא שהם הכי אוהבים, כמו: נעל עקב, תיק חדר כושר, משקולת, דסקית, נעל צבאית ועוד.

עוגה לפעילויות בית ספריות

כמה פעמים יצא לכם להיתקל באותו אקסל שבו אתם מתבקשים להביא כיבוד לאירוע בית ספרי? אם יש לכם ילדים בבית הספר, סביר להניח שהרבה מאוד פעמים. אז נכון שבאקסל אפשר להביא מגוון רחב של דברים, אבל לפעמים הכי קל להכניס כמה מצרכים לתוך קערה ולהכין עוגה פשוטה וטעימה שתגרוף שלל מחמאות. למשל עוגת חמאה או עוגת מייפל, עוגת תפוחים או אולי דווקא עוגת גזר בריאותית, עוגת שוקולד או עוגת גבינה, האפשרויות הן אין סופיות ונתונות אך ורק לבחירתכם.

קרדיט: pixabay
 
 
 
 
 
יולי לב

יולי לב

mcity

mcity

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים