חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית. >>

האם אתם באמת יכולים להסתדר בלי אתר?

 

כמעט בכל שיחת טלפון עם לקוח פוטנציאלי או שותף עסקי שעשוי להיות רלוונטי, אנחנו שומעים את השאלה הזו: ”יש לך אתר אינטרנט?” 

 

כמעט בכל שיחת טלפון עם לקוח פוטנציאלי או שותף עסקי שעשוי להיות רלוונטי, אנחנו שומעים את השאלה הזו: "יש לך אתר אינטרנט?" נדמה שהשאלה הזו נשאלת הרבה יותר מכל שאלה אחרת הקשורה לעסק, ויש לכך כמה סיבות טובות. אז אם התשובה שלכם הייתה עד היום "לא" או במקרה הטוב יותר: "יהיה אתר בקרוב" כדאי שתבינו למה באמת חשוב לעשות את זה, וגם להפסיק לדחות את ההשקעה במהלך הזה.

 אתר אינטרנט הוא כרטיס ביקור

זה אולי נשמע כמו קלישאה אבל בעלי עסקים רבים כנראה יסכימו עם הקביעה הזו: אתר האינטרנט שלכם הוא לא פחות מאשר כרטיס ביקור מקוון, והוא יספק ללקוחות הפוטנציאליים והקיימים המון מידע שיהיה לכם קשה לספק להם בדרך אחרת. זו בדיוק הסיבה לכך שתהליך בניית אתר אינטרנט הוא תהליך שכדאי להיכנס אליו מוקדם ככל האפשר, גם אם העסק עבד לא רע בכלל גם בלי זה. אתם יכולים לנסות לעשות את זה לבד עם פלטפורמות חינמיות שונות, אבל אם המטרה שלכם היא גם לקדם את העסק ולראות את האתר שלכם מגיע לעמוד הראשון בגוגל, עדיף להיעזר מראש בגורם מקצועי שיתכנן איתכם לא רק את האתר עצמו אלא גם את הקידום האורגני שלו.

 אתר אינטרנט עובד במקומכם

בין אם אתם מתכננים למכור מוצרים (חנות מקוונת) ובין אם האתר נועד כמקור מידע שיספר לקהל היעד שלכם מי אתם, אתם בהחלט זקוקים לכתובת הווירטואלית הזו. בניית אתרים היא צעד שמאפשר לנו לצאת לחופשה או לישון בלילה קצת יותר טוב, בזמן שהקידום ממשיך לעבוד בשבילנו. חנות מקוונת תעבוד הרי 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע, וגם אם אתם מתכננים אתר תדמיתי – הלקוחות שלכם ימצאו אתכם גם כשאתם לא זמינים וגם כשאתם בחו"ל. נפלאות האינטרנט.

 קידום במחיר אטרקטיבי

הסיבה הנוספת לבנות אתר אינטרנט היא שהקידום הדיגיטלי נחשב היום לאפיק יעיל וחסכוני מאוד עבור בעלי עסקים, ולכן הוא גם אטרקטיבי מאוד מבחינתי העסקים הקטנים. אם פעם היינו צריכים להשקיע הון עתק בפרסום בעיתונים או בטלוויזיה, היום עלויות הפרסום נמוכות יותר ואנחנו מסתפקים בגוגל וברשתות החברתיות שבהן העלויות זולות יחסית. כך גם עסקים קטנים יכולים לצמוח ולגדול, עם תקציב שיווק מוגבל למדי אבל עם אתר שיעשה את העבודה היטב ויספר את סיפור המותג טוב יותר מכל מודעה צבעונית בעיתון ומכל פרסומת עתירת תקציב בפריים טיים.

רוצה לצ'וטט?
 
 
 
 
יולי לב

יולי לב

mcity

mcity

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים