חיפוש
 
לדף הבית >>     Mega Links - תוכן שיווקי >>

לאן יוצאים הסופ”ש? 5 רעיונות מעניינים ומומלצים

 

לא פעם עומדת בפנינו הדילמה, לאן לצאת בסופשבוע. אחרי שבוע של עבודה, לימודים, שירות צבאי או כל דבר שמעסיק אותנו, אנחנו רוצים לצאת ולהשתחרר קצת, לבלות, להתפרק, ובעיקר לשכוח את השבוע שעבר ולאגור כוחות ואנרגיה לקראת השבוע שיבוא.

 

לא פעם עומדת בפנינו הדילמה, לאן לצאת בסופשבוע. אחרי שבוע של עבודה, לימודים, שירות צבאי או כל דבר שמעסיק אותנו, אנחנו רוצים לצאת ולהשתחרר קצת, לבלות, להתפרק, ובעיקר לשכוח את השבוע שעבר ולאגור כוחות ואנרגיה לקראת השבוע שיבוא.

לשמחתנו, אנחנו יכולים למצוא מגוון רחב של מקומות, אתרים ופעילויות אליהם אנחנו יכולים לצאת באופן ספונטני או מאורגן מראש, בין אם זה ביום שישי או ביום שבת. הכל תלוי ביכולות ובתנאים שעומדים לרשותנו, עד כמה אנחנו פתוחים לרעיונות ומוכנים לעשות דברים לא מתוכננים או מסוגלים לתכנן תוכניות מראש ולעמוד בהן.

לפני שנציג בפניכם מגוון רעיונות ומקומות, חשוב להדגיש, היום אפשר לקבל את כל המידע שאתם צריכים, בין אם זה דרך המקום אליו אתם רוצים לפנות ובין אם זה מקורות מידע אחרים. לפני שאתם בוחרים פעילות כזו או אחרת, מוטב שתבדקו היטב, איפה היא נערכת, מתי, והאם היא מתאימה לכם.

1. הופעות – אחת הדרכים המהנות ביותר לבלות בסופשבוע, היא בעזרת הופעת מוזיקה טובה. לשמחתנו יש מגוון רחב של מקומות המציעים לכם הופעות של אמנים מכל הז’אנרים.

רצוי לבדוק מועדים של הופעות קרובות, כאשר זהו פתרון מעולה לאלו המחפשים באופן ספונטני בילוי טוב, בין אם ליד הבית או במרחק נסיעה קצר.

2. מסעדה – אוכל תמיד עובד טוב. אין ספק שאחד מהבילויים הפופולאריים ביותר בסופשבוע עבור זוגות ומשפחות, היא ארוחה במסעדה. אפשר לעשות את זה ספונטני ואפשר להזמין מקום מראש, בין אם זה לארוחת צהריים או ארוחת ערב. סופשבוע זה זמן טוב לארוחה משפחתית במסעדה מפנקת ואיכותית או אפילו ארוחה של אחד על אחד/ת כדי להשלים פערים.

3. שייט – בשנים האחרונות לא מעט ישראלים בוחרים לבלות את סופי שבוע באטרקציות ספורט ואתגרים שונים. אחת האטרקציות הפופולאריות הוא שייט. ניתן לשכור יאכטה ולצאת אל ים התיכון. השייט נמשך מספר שעות וכולל הרבה פעמים גם ארוחה מיוחדת. זו חוויה ייחודית ויוצאת דופן, בין היתר בגלל העובדה שאי אפשר לעשות אותה כל הזמן, בסופשבוע זה הזמן טוב לכך.

4. מוזיאונים – לא מעט מוזיאונים פתוחים בסופי שבוע ומציעים חווית בילוי ייחודית. אפשר למצוא בהן תערוכות של אמנים ישראלים ובינלאומיים, תערוכות אינטראקטיביות ואחרות, ניתן למצוא בהן אירועים המתאימים למבוגרים, ילדים ובכלל לכל בני המשפחה.
רצוי לבדוק תחילה האם צריך להזמין מקום מראש.

5. גני חיות – בישראל אין הרבה גני חיות, אך הספארי בר"ג או גן החיות התנ"כי פועלים גם בסופי שבוע ומציעים לאורחים אפשרות נהדרת לצפות בחיות מסוגים שונים, ללמוד עליהן, ליהנות מפעילויות מותאמות לילדים ועוד.

מאחר ובמהלך השבוע לרוב יש קושי לבקר במקומות שכאלו בשל אילוצים שונים, הסופ"ש הוא זמן טוב לפצות על כך.

 

 
 
 
 
יולי לב

יולי לב

mcity

mcity

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים