חיפוש
 
לדף הבית >>     buypost תוכן שיווקי >>

קינגסטון מדפים למחסן - מדפים מודולריים איכותיים

 

קינגסטון, החברה המובילה בישראל לפתרונות אחסון וניצול אופטימאלי של השטח, מזמינה גם אתכם ליהנות מהיצע מרשים ואיכותי של מדפים מודולאריים איכותיים לסביבת המחסן

 

מערכות מידוף למחסנים הן הגדרה כוללת למספר סוגים שונים של מערכות הניתנות להתאמה אישית לצרכי האחסנה בכל מחסן, כאשר בין הפרמטרים המרכזיים לבחינת צרכי האחסון תוכלו למצוא:

  • גודל המחסן
  • סוגי הסחורות לאחסנה
  • תדירות הפריקה/טעינה של הסחורות
  • דרכי הגישה בתוך שטח המחסן

ופרמטרים נוספים אליהם חשוב לשים לב כאשר מתכננים סוג כזה או אחר של מערכת מידוף למחסנים.

חברת קינגסטון מציגה: מערכות מידוף מודולאריות

אנחנו בחברת קינגסטון טכנולוגיות, עוסקים ומתמחים בעולמות האחסנה מאז שנת 2001, כאשר ההתמחות המקצועית שלנו מתמקד בתהליכי ייצור, ייבוא, שיווק והרכבה של מדפים למחסן ומערכות אחסון ותצוגה. בין היתר, אנו מתמחים בהקמתן של מערכות מידוף מודולאריות, משלב התכנון על פי צרכי האחסנה הספציפיים ועד לשלב ההקמה בשטח המחסן. מערכות המידוף המודולאריות שלנו מותאמים לכל צרכי האחסנה האפשריים, לרבות, אחסנת סחורות בעומסים קלים של עד 100 קילו ועד 200 קילו.

מדפים מודולאריים לסביבת המחסן  -  מה חשוב לדעת?

מדפים מודולאריים למחסן הם למעשה מערכות מידוף המיוצרת ממתכת או אלומיניום. מדפים אלו ניתנים להרכבה, פירוק והרכבה מחדש בקלות ובמהירות, דבר המאפשר לכם לתכנן בכל פעם מחדש את אופן האחסנה בשטח המחסן בהתאם לצרכי האחסנה העשויים להשתנות מעת לעת. מדפים מודולאריים לסביבת המחסן מותאמים בין היתר לעסקים הנדרשים לצרכי אחסון סחורות משתנות לאורך ימות השנה ולבעלי מחסנים המעוניינים לנצל באופן המיטבי ביותר את שטח המחסן העומד לרשותם בהתאם להיקף הסחורות הנדרשות לצרכי אחסנה בכל רגע נתון.

את המדפים המודולאריים המיוצרים ממתכת ו/או אלומיניום, ניתן לתכנן בהתאמה מדויקת לצרכי האחסנה, כאשר בחלק ממערכות המידוף ניתן לשלב מגירות במידות שונות בהתאם לצורך.

ההבדל בין מדפים מודולאריים  ממתכת לבין אלו המיוצרים מאלומיניום

גם המתכת וגם האלומיניום נחשבים לחומרי גלם איכותיים לתכנון וייצור מערכות מידוף מודולריות , ובשני המקרים מדובר במערכות מידוף חזקות ועמידות לאורך שנים. יחד עם זאת, כאשר מדברים על מערכת מדפים מודולאריים המיוצרת מאלומיניום, חשוב לציין שמערכת המידוף מגיעה ללא אמצעי הברגה וכפועל יוצא מכך פעולת הכיוונון של המדפים קלה ונוחה יותר. יחד עם זאת, חשוב לציין שגם מערכת מדפים מודולאריים המיוצרת ממתכת ומשלבת בתוכה אמצעי הברגה, ניתנת לכוונון מהיר ומיידי.

מדפים מודולאריים למחסן זה קינגסטון

כחברה מובילה בתחום האחסנה, אצלנו בקינגסטון טכנולוגיות, תוכלו ליהנות ממגוון רחב של יתרונות שירות כחלק מהתאמת הפתרון המודולרי לצרכי האחסנה שלכם. יתרונות אלו מבוססים על הניסיון המקצועי שלנו המתרפס לאורך 23 שנה ועל ההיכרות המקצועית שלנו עם כל פתרונות האחסנה המתקדמים ביותר בעולם. צוותי השירות שלנו ילוו אתכם משלב התכנון המקדים ועד להקמתן של מערכת המדפים, כאשר בין השירותים תוכלו ליהנות גם משירותי נטילת מידות לצורך תכנון מדפים לעסק ומערכות מידוף מודולריות תוך התייחסות לצרכי האחסנה בהתאמה לאופי וסוגי הסחורות.

בנוסף, אנו מאפשרים לכם מהיצע גדול ואיכותי של מערכות מידוף הניתנות להתאמה מודולארית לכל שטח אחסנה כזה או אחר. לאורך השנים, היינו מעורבים במאות פרויקטים לתכנון מערכות מידוף, כאשר הניסיון המעשי שלנו בא לידי ביטוי גם בהקפדה יתרה על נהלי בטיחות מחמירים והיכרות מעמיקה עם כל דרישות התקן להקמת מערכות מידוף. אנו מזמינים גם אתכם להתרשם מהיצע המדפים המודולאריים האיכותיים המיוצרים ומשווקים על ידינו ולהבטיח לעצמכם פתרונות אחסנה מתקדמים לכל מחסן.

 קרדיט לתמונות PIXABAY

 
 
 
 
יולי לב

יולי לב

mcity

mcity

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים