חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

קורס ברמנים בירושלים – מה לומדים ולמי זה מתאים?

 

חולמים על סביבת עבודה מהנה ודינמית? רוצים להשתלב באחד מתחומי העיסוק המהנים ביותר בחיי הלילה והבילויים של ישראל? זה הזמן לדעת הכול על קורס ברמנים בירושלים.

 

 קורס ברמנים מקצועי הינו קורס חוויתי, פרקטי ומהנה המיועד לכל אחד ואחת מביניכם המעוניין להשתלב באחד ממקצועות האירוח המבוקשים ביותר בענף האירוח, חיי הלילה והבילויים של ישראל. קורס זה מורכב מסדרה של 11 מפגשים לימודיים במסגרתם תוכלו להיחשף לרזי מקצוע הבר-מן ולהכיר מקרוב את מלאכתם של האנשים העומדים מאחורי דלפקי האלכוהול בפאבים, במסעדות, בברים ובמתחמי האירוח השונים.

 קורס ברמנים מקצועי הינו קורס המותאם לנשים וגברים כאחד ובמסגרתו כל אחד ואחת משתתפי הקורס רוכש את הכלים המקצועיים הנדרשים למטרות תפקוד כברמנים או ברמניות בסביבת עבודה מהנה, דינמית ותוססת. במהלך הקורס הסטודנטים נחשפים לנושאים שונים הנלווים למלאכתו של הברמן/ית, לרבות, היכרות מעמיקה עם סוגי משקאות אלכוהוליים שונים, היכרות עם סוגי כוסות ההגשה השונות, ערבוב ושקשוק מקצועי של משקאות, מינונים וכמויות, קישוט קוקטיילים, מזינה נכונה ותכני לימוד נוספים המועברים באמצעות סדנאות לימוד תיאורטיות לצד סדנאות לימוד מעשיות.

 בחלק התיאורטי של הקורס, הסטודנטים נחשפים לסוגי אלכוהול שונים כגון: ברנדי, קוניאק, משקאות לבנים, ליקרים, יין, בירה, וויסקי וכדומה, ובחלק המעשי של הקורס הסטודנטים מתרגלים הכנת קוקטיילים, משקאות יין, משקאות קפה, משקאות מבוססי שמנת וכדומה, וכל זאת במסגרת סימולציות המדמות תפקוד מול קהל לקוחות במסעדה, פאב, בר או עמדות אלכוהול באירועים.

קורס ברמנים על חשבון הפיקדון הצבאי

חבר’ה צעירים? אל דאגה, את קורס הברמנים ניתן לשלם על חשבון הפיקדון הצבאי.

קורס ברמנים בירושלים, בדומה לכל מקום אחר בארץ בו נערכים קורסי ברמנים מקצועיים, הינו קורס חווייתי ופרקטי לרכישת מיומנויות עבודה כברמן והוא מיועד בעיקר לקהל צעיר המורכב מחיילים או חבר’ה צעירים לאחר שירות צבאי. כיום, קורס ברמנים מקצועי הינו קורס ברמנים על חשבון הפיקדון הצבאי, דבר המאפשר לכל אחד ואחת מהחיילים/חיילות המשוחררים שביניכם, להצטרף לאחד מהקורסים המקצועיים בתחום ללא תשלום-ע"ח הפיקדון.

סביבת הלימוד בה מתקיים הקורס הינה סביבה המדמה עמדות עבודה מקצועיות המשלבות בתוכן את כל הציוד הנדרש לצורך הכנת משקאות אלכוהוליים על ידי הברמן/ית, לרבות, כל סוגי האלכוהול האפשריים, שייקרים מנירוסטה, בלנדרים מקצועיים, קרשי חיתוך וסכיני דקורציה, פוררים, כותשי קרח, פרי מיקסים, כפיות בר, אמצעי קישוט, כוסות הגשה בגדלים שונים וציוד מקצועי נוסף המאפשר לסטודנטים להיחשף לסביבת העבודה האמיתית של הברמן/ית.

קורס ברמנים מקצועי מאפשר לכל אחד ואחת מהסטודנטים לרכוש את כל הידע והמיומנויות הנדרשות לצרכי הכנת משקאות אלכוהוליים נפוצים ומוכרים וגם את אילו שפחות מוכרים לקהל הרחב. עם סיום הלימודים, הסטודנטים יוכלו להשתלב במקומות עבודה שונים בהם מועסקים ברמנים בעלי הכשרה מקצועית, לרבות, מסעדות בהן פועל בר משקאות אלכוהולי, מתחמי אירוח שונים (בתי מלון, אולמות וגני אירועים וכדומה), וכמובן, ברים ופאבים בכל רחבי הארץ.

 
 
 
 
יולי לב

יולי לב

mcity

mcity

 

 

 

ברקי יש לי שאלה
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים