חיפוש
 
לדף הבית >>     buypost תוכן שיווקי >>

הזדמנויות עסקיות באוסטריה עבור אזרחים חדשים

 

לא מעט ישראלים מעוניינים להחזיק גם אזרחות אוסטרית, וזאת בין היתר בזכות ההקלות שנכנסו לתוקף החל משנת 2019, שמעלות ברמה משמעותית את שיעור אלו הזכאים לקבלת האזרחות הנחשקת. שאלת השאלות היא, מדוע אזרחות אוסטרית כל-כך נחשקת?

 

לא מעט ישראלים מעוניינים להחזיק גם אזרחות אוסטרית, וזאת בין היתר בזכות ההקלות שנכנסו לתוקף החל משנת 2019, שמעלות ברמה משמעותית את שיעור אלו הזכאים לקבלת האזרחות הנחשקת. שאלת השאלות היא, מדוע אזרחות אוסטרית כל-כך נחשקת? ובכן, במאמר זה החלטנו לרכז עבורכם מספר יתרונות של הוצאת דרכון אוסטרי, כאשר הזדמנויות עסקיות באוסטריה עבור אזרחים חדשים נחשבות לאחת הסיבות העיקריות.

מעבר נוח וקל בין מדינות האיחוד האירופי

אזרחות אוסטרית מקלה מאוד על טיולים בכל רחבי אירופה שכן, לאחר קבלת האזרחות תקבלו גם דרכון, שמקנה לכם מעבר נוח ופשוט בין שאר מדינות האיחוד האירופי. אלו שיש ברשותם דרכון של אחת מהמדינות החברות באיחוד יוכלו ליהנות מבידוק בטחוני קצר יותר בעת המעבר בין המדינות.

הזדמנויות עסקיות והטבות בתחום התעסוקה

אזרחות אוסטרית מביאה איתה גם לא מעט הזדמנויות עסקיות, לצד הטבות משמעותיות מאוד בתחום התעסוקה ובכלל, בתחום הכלכלי. קודם כל, חשוב מאוד לדעת כי אזרחות כמובן פותחת לכם את האפשרות לקבל משכנתא, כך שתוכלו לרכוש נכסים בכל רחבי אוסטריה, בין אם מדובר בנכסים לצרכי מגורים ובין אם מדובר בהשקעות. יתר על כן, אזרחי אוסטריה נהנים מהקלות על פתיחת עסקים. כך לדוגמא, יזם צעיר שהוא בעל אזרחות יוכל לקבל הקלות ועזרה במיסוי מצד הרשויות כאשר יפתח עסק. נוסף על כך, אזרחות של אוסטריה מביאה לכם את האפשרות ליהנות מהזדמנויות תעסוקה רבות בכל רחבי מדינות האיחוד האירופי - לא רק באוסטריה. קיימת גם תוכנית מיוחדת לצעירים עבור עבודה במדינות כמו אוסטרליה, הונג קונג, ניו זילנד, קנדה, דרום קוריאה ועוד.

רכישת השכלה גבוהה

אלו שהם אזרחי אוסטריה נהנים מיתרון נוסף ומשמעותי לא פחות - הם יוכלו ללמוד במוסדות האקדמיים הטובים והמתקדמים ברחבי אירופה. חשוב מאוד לדעת כי לא מדובר כאן רק בזכאות ללימודים, אלא בעצם בסבסוד חלקי ואף במוסדות מסוימים סבסוד מלא. כך למעשה, אלו שהם אזרחי אוסטריה יוכלו לרכוש השכלה גבוהה בחינם לגמרי או לחילופין, בעלות שהיא נמוכה מאוד. זהו יתרון משמעותי במיוחד שכן, גם אלו שהוציאו את האזרחות הנחשקת אך בחרו להמשיך להתגורר בישראל יוכלו לעבור לאוסטריה או למדינה אחרת שהיא חברה באיחוד האירופי לצורך לימודי תואר.

תנאים סוציאליים

כמובן שכל מי שמוציא אזרחות זכאי לקבלת אותם תנאים סוציאליים כמו יתר אזרחי אוסטריה. אלו תנאים סוציאליים טובים מאוד, הכוללים קצבאות מחיה, שירותי רפואה מהטובים בכל רחבי העולם, הפרשות לפנסיה, קצבאות עבור סטונדטים, הנחות מיסוי עבור משקיעים ויזמים צעירים ועוד.

כמה מילים לסיכום

מאז 2019, יותר ויותר ישראלים יוכלו להפוך להיות אזרחים אוסטרים, ואילו בשל לא מעט הזדמנויות עסקיות ותנאים נוספים - אין ספק כי הוצאת הדרכון הנחשק היא צעד מתבקש עבור אלו הזכאים לכך.

 
 
 
 
יולי לב

יולי לב

mcity

mcity

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים