חיפוש
 
לדף הבית >>     Mega Links - תוכן שיווקי >>

איך לרדת במשקל בעזרת saxenda ולשמור על התוצאות לאורך זמן?

 

אנשים הסובלים מהשמנת יתר או עודף משקל עם בעיות רפואיות הקשורות למשקל עשויים להפיק תועלת מנטילת Saxenda  המסייעת בירידה במשקל ובהמשך בשמירה על המשקל. Saxenda עובד הכי טוב בשילוב עם אורח חיים פעיל ובריא

 

אנשים הסובלים מהשמנת יתר או עודף משקל עם בעיות רפואיות הקשורות למשקל עשויים להפיק תועלת מנטילת Saxenda  המסייעת בירידה במשקל ובהמשך בשמירה על המשקל. Saxenda עובד הכי טוב בשילוב עם אורח חיים פעיל ובריא. מדובר על זריקות תת עוריות הניתנות פעם ביום באמצעות עט הזרקה רב-מינוני. למרות שהייעוד של ההזרקות הוא טיפול בסוכרת, התרופה נמצאה כיעילה במיוחד בתור טיפול בהשמנת יתר, אשר עוזרת לאנשים לרדת במשקל ללא צורך בניתוח, ולשמור על המשקל שהושג לאורך זמן.

איך saxenda מתפקדת?

היכולת של saxenda לדכא את התיאבון ולהאט את התרוקנות הקיבה - שניהם תורמים לצריכה קלורית מופחתת - הופכת אותו לעזר יעיל להפחתת משקל. סקסנדה מתפקדת בדומה להורמון המופיע באופן טבעי המווסת את הגלוקוז, האינסולין ותפקוד מערכת העיכול. סקסנדה מסווגת כאגוניסט GLP-1, שהוא סוג של תרופה המשמשת לטיפול בסוכרת. הזרקות של saxenda  מאושרות לשימוש בהפחתת משקל וכסיוע בשמירה על משקל תקין. ניתן להשתמש בה עבור אנשים בעלי מסת גוף מ-30 ומעלה, או כאלו שמסת הגוף שךהם היא החל מ-27, אבל הם בעלי מחלות הנגרמות להם בעקבות המשקל הגבוה. רופאים ממליצים בדרך כלל לבצע שינויים באורח החיים של האדם על מנת לסייע בירידה במשקל ובשמירה על ירידה זו. 

מה היא הפחת משקל תקינה בזמן שימוש בסקסנדה?

התייעצו עם דוקטור רז כדי לקבוע תוכנית להפחתת משקל בטוחה ויעילה המותאמת במיוחד לצרכים שלכם. השאיפה לאבד 5 אחוז ממשקל הגוף שלכם ב-6 חודשים, למשל, עשויה להיות נקודת התחלה סבירה. אם אתם שוקלים כעת 200 קילו, זה שווה ירידה במשקל של 10 קילו. אם אתם סובלים מעודף משקל או השמנת יתר, ירידה במשקל יכולה לעזור להפחית את הסיכון שלכם לפתח בעיות בריאותיות. ירידה במשקל עשויה לעזור לשפר את בריאותכם אם אתם סובל ממצבים הקשורים להשמנה כמו לחץ דם גבוה או סוכרת.

כיצד ניתן להתמודד עם עודף משקל או השמנת יתר?

שינויים באורח החיים של האדם- על מנת לטפל בעודף משקל והשמנת יתר, מומלץ בדרך כלל לבצע התאמות לאורח החיים של המטופל, כגון מעבר לתזונה בריאה יותר ופעילות גופנית רבה יותר. ביצוע התאמות אלו לשגרת היומיום שלכם יכולה לעזור לכם לרדת במשקל על ידי הפחתת צריכת הקלוריות שלכם ממזון ומשקאות והגדלת ההוצאה הקלורית שלכם באמצעות פעילות גופנית.

תוכנית אישית להורדת המשקל- תוכניות שעוזרות לאנשים לרדת במשקל בצורה בטוחה ויעילה בדרך כלל כוללות:

  • תוכנית תזונה המבוססת על הקלוריות והמינרלים שהגוף שלכם דורש.
  • פעילות גופנית אירובית בעוצמה בינונית במשך 150 דקות לפחות בכל שבוע. פעילות גופנית סדירה, כגון הליכה מהירה או רכיבה על אופניים. 
  • הדרכה עקבית של מאמנים אישיים ומומחים נוספים בתחום.

תרופות לטיפול בהשמנת יתר - זה עשוי להיות מאתגר לרדת במשקל ולשמור עליו. כאשר דיאטה ופעילות גופנית אינם מספיקים, דוקטור רז עשוי להמליץ על טיפול תרופתי של saxenda. שמירה על הפחתה במשקל אפשרית בעזרת תרופות מסוימות. בזמן השימוש בתרופות להפחתת משקל, חשוב להמשיך בתזונה מזינה ובפעילות גופנית סדירה.

אם ניסיתם ולא הצלחתם להפחית במשקל בעזרת טיפולים מסורתיים, דוקטור רז יכול להתאים עבורכם את הטיפול התרופתי המותאם ביותר עבורכם, שיביא לכם את התוצאות הרצויות!

 
 
 
 
יולי לב

יולי לב

mcity

mcity

 

 

 

ברקי יש לי שאלה
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים