חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

גנרטור סולארי: תחנת כוח ניידת לכל צורך 

 

עבור כל משפחה או קבוצת אנשים הנוהגת לבלות לעיתים קרובות בחיק הטבע, הגנרטור הוא פריט חשוב שמלווה אותם לכל אורך הבילוי. הגנרטור הוא מקור האנרגיה החשמלית, והוא מאפשר לשמור על איכות חיים, גם כאשר נופשים בחיק הטבע

 

עבור כל משפחה או קבוצת אנשים הנוהגת לבלות לעיתים קרובות בחיק הטבע, הגנרטור הוא פריט חשוב שמלווה אותם לכל אורך הבילוי. הגנרטור הוא מקור האנרגיה החשמלית, והוא מאפשר לשמור על איכות חיים, גם כאשר נופשים בחיק הטבע. עד לפני כמה שנים, הסוג היחיד של גנרטור שהיה אפשר לקחת לפיקניק או לחופשה המשפחתית, היה גנרטור המופעל באמצעות סולר. בשנים האחרונות, הפך דווקא גנרטור סולארי למוצר המועדף. מהו בעצם מחולל סולארי ואיך הוא פועל? מה היתרונות של הגנרטור הסולארי על פני מחוללי זרם המבוססים על סולר? כמה זמן יכול גנרטור כזה לפעול?  להלן כל התשובות.

מה זה גנרטור סולארי 

גנרטור סולארי הוא בעצם מחולל זרם, בדיוק כמו הגנרטור הישן והטוב, המונע באמצעות סולר. יחד עם זאת. ההבדל בינו לבין הגנרטור המונע בסולר, טמון בעובדה שהגנרטור הסולארי מקבל את האנרגיה שלו מהשמש. הגנרטור הזה מכיל סוללה אחת או יותר, שאוגרות את האנרגיה של השמש במהלך היום. עם רדת החשכה, ניתן להשתמש באנרגיה שנאגרה בסוללות, על מנת להפעיל מכשירים שונים, המבוססים על כוח חשמלי. מדובר על תאורה, בישול, ואפילו מוזיקה שאפשר להפעיל אותה על מנת להנעים את הזמן של הנופשים בעת חופשה. ככל שהסוללה של המחולל החשמלי היא חזקה יותר, כך יכולת אגירת האנרגיה שלה תהיה טובה יותר, והיא תחזיק מעמד זמן ארוך יותר אחרי הטעינה. מאליו מובן ששימוש נכון באנרגיה הצבורה בסוללה, מאפשר לשמר את היכולות שלה לאורך זמן רב יותר אחרי שקיעת השמש. 

איך פועל גנרטור סולארי

הגנרטור הסולארי מיועד, כאמור, להפיק אנרגיה מקרני השמש. הגנרטור מורכב משני חלקים: הראשון – פאנלים סולאריים, המאפשרים ללכוד את האנרגיה, ולהעביר אותה לתוך הסוללה. בתוך הסוללה, האנרגיה משתמרת, כך שניתן לשחרר אותה ולהשתמש בה בכל עת. במהלך היום, אפשר למעשה להשתמש בגנרטור הזה כמקור חשמל, ללא כל דאגה. עם זאת, בשעות החשכה הוא לא נטען, ולכן חשוב להשתמש באנרגיה הצבורה בתוכו בזהירות ובחכמה. ככל שהיכולות של הפאנלים הסולאריים מתייעלות, וככל שהסוללות הופכות ליעילות ומחזיקות זמן ארוך יותר, כך הגנרטור הופך למכשיר אמין וטוב יותר לשהייה ארוכה בשטח.

מה היתרונות של גנרטור סולארי

למחולל הזרם הסולארי יש כמה יתרונות חשובים:

שקט: גנרטור סולארי איננו מרעיש. זה יתרון משמעותי, לעומת הגנרטור המבוסס על סולר, שפעולת המנוע שלו מרעישה עולמות.

אמינות: מאחר שמדובר בסוללה, רמת האמינות של הגנרטור היא גבוהה.

יעילות: כשיש גנרטור סולארי אין צורך לשאת יחד עם המחולל גם מכלי סולר רבים שהם עצמם מזהמים, מסריחים וממש לא בריא להיות בקרבתם.

אם יש לכם צורך ורצון לבלות את החופשה הבאה שלכם בחיק הטבע בצורה הולמת, להנות ממנה בשקט וללא תקלות מיותרות, גנרטור סולארי הוא בדיוק הפתרון הנכון עבורכם. הקליקו למידע ורכישה https://greengoenergy.co.il

 
 
 
 
יולי לב

יולי לב

mcity

mcity

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים