חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית - תל אביב >>

חשוב לבצע טיפול לאופנוע

 

ישנם יתרונות רבים בנסיעה על אופנוע מדובר ברכב דו גלגלי שעולה יותר זול ממכונית. ניתן  בקלות רבה להסיע אותו בין מכוניות שונות. ניתן להוציא רישיונות בקלות רבה כל היתרונות האלו גורמים לכך שרבים מעדיפים לרכוש אופנוע.

 

חשוב מאד לדעת כי גם אופנוע דורש תחזוקה. חשוב מאד להקפיד על תחזוקה שנתית ותקופתית. אם אתם שואלים למה אתם צריכים לתחזק ולטפל באופנוע שלכם וכן מהם הטיפולים הקיימים.

 מאמר זה מטרתו להעניק לכם את המידע במאמר זה אתם תקבלו את כל המידע שאתם זקוקים לו. מאמר זה יעזור לרבים מכם להצליח לטפל היטב באופנוע שלכם על מנת שהרכיבה שלכם תהיה נוחה ובטוחה.

אופנוע והטיפול בו

מעבר לביטוחים ולהוצאות הדלק חשוב מאד לבצע טיפול תקופתי לאופנוע האופנוע בניגוד לרכבים נתון לבלאי שוטף ולפגיעות קשות שלעיתים לא יכולים לשים אליהם. כאשר מדברים על טיפול לאופנוע חשוב מאד לדעת כי ישנם שני סוגי טיפולי טיפול קטן לאופנוע וטיפול תקופתי.

למה חשוב לבצע טיפול לאופנוע?

כאמור לאופנוע יש בלאי שנובע מהשימוש שלו ומכך שהוא יותר חשוף ממכונית לפגיעות הזמן האויר והמכוניות החולפות לא תמיד רואים עליו פגיעות חיצוניות ולכן על מנת להימנע מהפתעות שונות מומלץ מאד לבצע טיפול תקופתי לאופנוע.

מתי עושים טיפול לאופנוע?

בניגוד לרכבים שבהם צריך לבצע טיפול לאופנוע כל מספר קילומטרים קבוע. הטיפול נעשה לפי המצב של האופנוע ועל כל אופנוע מדובר בזמן אחר אבל כל שנה תצרכו לבצע טיפול לאופנוע בגלל הסיבות הבאות:

טיפול  ראשוני

לאחר מספר קילומטר נתון מקריעת הניילונים. יש לקחת את האופנוע לטיפול קטן בטיפול זה מוודאים שכל המערכות פועלות כראוי.

טיפולים שוטפים לאופנוע

 כל 3000 טיפול קטן כל 6000 קמ"ש טיפול בינוני וכל 12.000 טיפול גדול.

מה צריך לבצע באופן שוטף על מנת לשמור על החיים שלכם?

שמן

יש לוודא כי השרשרת של האופנוע מתוחה היטב ומשומנת היטב יש לשמן אותה כל פעם הסיבה לכך היא שהשרשרת אחראית על עצירת הבלמים במידה והיא אינה משומנת או לא מתוחה מספיק האופנוע עלול לקבל פגיעה רצינית ואתם עלולים להיפגע קשות לכן כדאי שתשימו לב לתחזוקה של השרשרת שלכם

ברגים רופפים

 בזמן נסיעה ארוכה הברגים עלולים מעט להתרופף לכן כל תקופה יש לבדוק זאת ולהקפיד לחזק את הברגים מעת לעת.

גלגלים

 יש להקפיד כי הגלגלים יהיו מנופחים במיוחד ויש לנפח אותם מידי פעם בדיוק כמו גלגלים של מכונית.

איך בוחרים  מוסך מקצועי?

מקצועיות

דבר ראשון לפני הכל יש להקפיד כי מדובר במוסך שיעשה הכל על מנת לטפל באופן מקצועי באופנוע שלכם. בררו במקומות שונים כמה זמן המוסך עובד ומה ההכשרה של המנהלים שלו והעובדים על מנת לוודא כי העובדים והמנהלים מתאימים לטפל באופנוע שלכם.

פתיחה במצבי חירום

אתם מעוניינים כי גם כאשר תתרחש תקלה באופנוע שלכם אתם תוכלו להיות בטוחים כי האופנוע יוכל בקלות לקבל טיפול לאופנוע ראוי וכי לא תרצו לחכות עד ליום המחרת .

מחירים של תיקונים וכלי חילוף

בחירה במוסך איכותי כזה שיכול להציע לכם תיקונים קטנים במחירים נוחים לכל. הוא יכול להציע לכם גם מחירים לחלקי חילוף איכותיים חלקי חילוף לאופנועים עלותם יקרה.

 החשיבות לבחור מוסך איכותי היא גדולה במיוחד שכן מדובר על אופנוע שיש בו בלאי נרחב הרבה יותר מרכב דו גלגלי ובחירה במוסך איכותי ומקצועי יכולה לחסוך לכם המון כסף.

 
 
 
 
יולי לב

יולי לב

mcity

mcity

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים