חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית - תל אביב >>

אריזות המשלוחים הפופולריות ביותר

 

מעוניינים להשתמש במשלוחים עבור קידום העסק? הנה השוואה בין סוגי האריזות השונות

 

בשנתיים האחרונות, אנו עדים לעלייה גדולה בהיקף המשלוחים והקניות ברשת. מגמה זו צפויה להישאר איתנו לאורך שנים, כאשר המוני צרכנים חשים כי זוהי דרך יעילה ונוחה הרבה יותר לערוך קניות. לכן, בעלי עסק רבים מבינים את החשיבות הגדולה בהשקעה במערך משלוחים איכותי. אחד מעמודי הטווח החשובים ביותר בתוך מערך המשלוחים, הוא האריזה, אשר תייצג את המוצר והעסק, ותהיה נוחה עבור הצרכן. אז אם גם אתם בדרך להקמת מערך משלוחים, הנה כל המידע על אפשרויות האריזה השונות.

פלסטיק

הפלסטיק הוא אחד החומרים הנפוצים ביותר באריזות, והוא מגיע בשלל גוונים וצורות. הוא פופולרי במיוחד בתעשיית המזון, כשכמעט בכל מקום ניתן למצוא אריזות מזון מפלסטיק. בין הסופר לבין קונדיטוריות בוטיק, אריזות הפלסטיק השקופות וההרמטיות אהובות במיוחד בתעשייה. בנוסף לתעשיית המזון, ישנו מגוון רחב של שקיות פלסטיק מעוצבות, אשר פופולריות גם בתחום האופנה ועזרי המטבח למשל.

חשוב להגיד, כי התלונה המרכזית על אריזות הפלסטיק היא שהוא חומר מזהם במיוחד. הפלסטיק מתכלה רק כעבור מאות שנים, כך שרכישת אריזות פלסטיק רבות בהחלט פוגעת באיכות הסביבה. עם זאת, ישנן חברות שונות המציעות אריזות פלסטיק מחומרים ממוחזרים, כך שאם הסביבה חשובה לכם ולצרכנים שלכם, שימו לב כי אתם משתמשים באריזות מסוג זה.

קרטון

בשנים האחרונות, אריזות הקרטון הפכו לפופולריות במיוחד, בפרט עם העלייה של אריזות הקרטון המעוצבות. כיום, בעקבות הנגישות הגוברת של עיצוב וייצור הקרטון, כמעט כל בית עסק יכול להרשות לעצמו לעצב אריזת קרטון אישית. בעובדה זו טמון פוטנציאל גדול במיוחד עבור העסק, אשר יכול בקלות רבה לשווק את עצמו בעזרת המשלוחים, וכך להגיע אל לקוחות רבים במאמץ מינימלי. בפועל, המספרים מראים כי זהו בהחלט המצב, כאשר אחוזים גבוהים מאוד של עסקים אשר עברו למשלוחים בדרך זו מדווחים על עלייה בהיקף המכירות. כך, קופסאות קרטון, ובעיקר קופסאות קרטון מעוצבות, מאפשרות לבעלי העסק ליהנות מיחס עלות-תועלת גבוה במיוחד. מבחינה סביבתית, הקרטון הוא ללא ספק עמיד וירוק יותר מהפלסטיק, כשהוא מתכלה תוך זמן קצר.

עץ

לאחר הפלסטיק והקרטון, בהחלט יש ירידה בפופולריות של חומרי האריזה האחרים, אך בהחלט חשוב להתייחס גם לאפשרות של קופסאות עץ. העץ הוא חומר יקר בהרבה, אך הוא אפשרות טובה בהחלט עבור שימושים ספציפיים. הוא חומר חזק ועמיד מאוד, מה שהופך אותו למתאים מאוד עבור משלוחים של מוצרים רגישים, גדולים ושבירים למקומות רחוקים. לדוגמא, נעשה בו שימוש בתעשיית המוזיקה, במשלוחים של רמקולים וכלים. בנוסף, רבים אוהבים במיוחד את המראה של אריזת העץ, ולכן נוהגים לשלוח לקרוביהם מתנות בקופסאות עץ, בהן הם יוכלו לעשות שימוש לשנים רבות. 

 
 
 
 
יולי לב

יולי לב

mcity

mcity

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים