חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית - תל אביב >>

מהו מודד מוסמך ואיך לבחור אחד כזה

 

מדידת מבנים יכולה להיות מורכבת ומייגעת. אבל יש כמה דרכים פשוטות למדידת גובה של בניין

 

מדידת מבנים יכולה להיות מורכבת ומייגעת. אבל יש כמה דרכים פשוטות למדידת גובה של בניין.

הדרך הנפוצה ביותר היא להשתמש בקלינומטר. קלינומטר הוא מכשיר שמודד את זווית השיפוע (השיפוע) או הגובה (הגובה). אתה יכול להשתמש במכשיר זה כדי למדוד את הגובה של כל אובייקט נתון, כמו בניין.

מכשירי מדידת גובה בניינים משתנים במפרט המדויק שלהם, אבל כולם עושים בעצם את אותו הדבר: הם מודדים זוויות גובה או שיפוע ביחס לאופק במידה מסוימת של דיוק.

מה עושה מודד בניין מוסמך

מודדים הם אנשי מקצוע המודדים ומתארים את תכונותיו של נכס. הם גם מבצעים בדיקות ומעריכים את התאמתו של נכס לשימוש.

על מנת להיות מודד מוסמך מקצועי, תצטרך להשלים תואר אוניברסיטאי במדידות או דיסציפלינה הנדסית קשורה, כגון גיאודזיה או הנדסה אזרחית. מודדים יכולים לעבוד עם ארגונים פרטיים או ציבוריים.

מודדי מבנים עובדים עם בונים ואדריכלים כדי לוודא שמבנים עומדים בתקנות הבנייה. הם גם מוודאים שקבלני בניין עומדים בסטנדרטים הרלוונטיים של ביצוע וחומרים.

המודד יערוך מדידות של חלקים שונים של המבנה כדי לקבוע את גובהו, שטחו, נפחו וכו’. כמו כן, הוא יבחן את החומרים ששימשו ליצירתו ויבחן אם הם עדכניים. המודד עשוי להסתכל גם על מבנים כמו ארובות או חלונות כדי למצוא סימני בלאי.

איך לבחור מודד מבנה מוסמך

מודד מבנים מוסמך יכול לזהות פגמים מבניים שעלולים להיות קטלניים לבניין ולאחר מכן לספק את התיקונים הדרושים. אם אתם מחפשים מישהו המוסמך לשירות זה, הנה כמה דברים שכדאי לכם לקחת בחשבון:

  1. דעו איזה סוג של ניסיון יש להם בתחום.
  2. בדקו אם יש להם כיסוי ביטוחי.
  3.  בדוק אם התעריפים שלהם תחרותיים עם חברות אחרות המציעות שירותים דומים באזור שלך.
  4. בדקו עבודות שלהם ושאלו אנשים מהתחום אם הם מכירים אותם או את החברה.

מה תפקידו של מודד בניין מוסמך בבניית בניין חדש

מודד מבנים מוסמך ממלא תפקיד חשוב בבניית בניין חדש. המשימה העיקרית שלהם היא לוודא שהבניין נבנה לפי המפרטים וההנחיות שנקבעו על ידי הרשויות הרגולטוריות וכן לוודא שלא מתפשרים על תקני האיכות והבטיחות.

מודדי מבנים מוסמכים הם אלו המעניקים למנהלי הבנייה ולכל שאר בעלי העניין הערכה אובייקטיבית ומקיפה לגבי עמידתו של האתר בחקיקה הקיימת. הם גם מספקים שרטוטים תלת מימדיים, הכוללים מדידות מדויקות של כל ההיבטים של הבניין.

 
 
 
 
יולי לב

יולי לב

mcity

mcity

 

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים