חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

אמני חושים לאירועי בר מצווה

 

אמני חושים רבים מציעים הופעות לבר מצווה שיבטיחו לכם, לילדיכם ולכלל האורחים אירוע בלתי נשכח!

 

אירועי בר/בת מצווה נחשבים לאחד האירועים המשמעותיים ביותר בחייו של הנער/ה. הורים רבים בוחרים להשקיע באירועים מושקעים ובלתי נשכחים בכדי להבטיח את הטוב ביותר עבור ילדיהם, חבריהם וכלל בני משפחתם. אם גם אתם מעוניינים באירועי בר/בת מצווה מוצלחים בלתי נשכחים, חשוב שתכירו מגוון עשיר של הופעות לבר מצווה. 

כיום יש לא מעט אמנים המציעים הופעות לבר מצווה בשלל סגנונות. בין כלל ההופעות השכיחות ביותר ניתן למנות הופעות של זמרים, קוסמים ואמני חושים. אסף סלומון, אמן חושים מקצועי ומיומן מציע את שירותיו בתור מפעיל ליום הולדת, נותן הופעות לבר מצווה, לחתונה, לאירועי חברה ולעוד שלל אירועים חברתיים שונים. הורים רבים בוחרים הופעות לבר מצווה מאמני חושים מקצועיים במטרה לאפשר לכל קהל המוזמנים לאירוע ליהנות ממופע מרהיב ומרשים במיוחד. מופעי אמני החושים הפכו בשנים האחרונות למבוקשים במיוחד לאחר ששנים ארוכות היו בצילם של מופעי הקוסמים. אמני החושים בישראל החלו את דרכם לפני מספר שנים עם עלייתה של תוכנית בפריים טיים הכללה תחרות בין כל אמני החושים בישראל. במסגרת התוכנית, אמני חושים רבים הגיעו להתחרות והציגו לא מעט אלמנטים מרשימים ועוצרי נשימה. התוכנית חשפה את כל עולם אומנות החושים בפני כלל ישראל ומאז ועד היום גרף הביקושים לא מפסיק לעלות. אז מהם ההבדלים בין מופעי אמן חושים לבין מופעי קסמים ומה מהם מתאים יותר במשבצת הופעות לבר מצווה אתם שואלים? הנה לכם כל התשובות שיסייעו לכם לבחור נכון הופעות לבר מצווה.

מארגנים אירוע יום הולדת לילדים? מפעיל ליום הולדת מומלץ יבטיח שנם יהנו

אז ראשית, חשוב להכיר את כל ההבדלים בין הופעות לבר מצווה הכוללות אמן חושים לבין אלה הכוללות קוסם מקצועי. ההבדל הראשון הוא מיקוד ההופעה. הופעות לבר מצווה המועברות על ידי אמן חושים מתמקדות בעיקר בטריקים מחשבתיים עם כמה שפחות אביזרים פיזיים. לעומת זאת, הופעות לבר מצווה המועברות על ידי קוסם מקצועי, מתמקדות בעיקר בטריקים פיזיים הכוללים שימוש רב בשלל אביזרים כמו כדורים, קלפים, חבלים, כובעים ואף בעלי חיים. ההבדל השני הוא שימוש רב בזריזות ידיים בהופעותיהם של הקוסמים לעומת שימוש רב בהטעיות מוחיות בהופעותיהם של אמני החושים. ההבדלים הללו באים לידי ביטוי לאורך ההופעה כולה ובגינם הופעות לבר מצווה הכוללות קוסמים נתפסות כילדותיות יותר בהשוואה לחלופה, הופעות לבר מצווה הכוללות אמני חושים הפונות לכלל המוזמנים. מופעיו של קוסם, מקצועי ומיומן ככל שיהיה, יכללו לא מעט אביזרים שרק נראים לנו תמימים ושילוב תדיר של זריזות ידיים. כלל האביזרים הללו גורמים לקהל לתלות את הצלחתו של הקסם באביזר מתוחכם הכולל כיסים נסתרים, חלקים גמישים, במות נסתרות ועוד. כאשר קהל הצופים מצליח לנמק לעצמו את הצלחת הקסם, האלמנט נתפס הרבה פחות מרשים. לעומת זאת, הופעות לבר מצווה או לכל אירוע אחר הכוללות את אסף סלומון, אמן חושים מקצועי ומיומן המשלבות לא מעט אלמנטים ללא אביזרים כלל, מרשימים ומעניינים הרבה יותר. הופעות לבר מצווה הכוללות אמן חושים מקצועי יצליחו לרתק את כל קהל המוזמנים שלכם בכל הגילאים ללא יוצא מן הכלל, ולכן רבים בוחרים דווקא בהופעותיו של אמן חושים על פני הופעותיו של קוסם. 

הופעה שתהפוך כל אירוע שגרתי לכזה שאי אפשר לשכוח - התכוננו לאלמנטים שידהימו אתכם!  

בשל הביקוש הגדול בשנים האחרונות, אסף סלומון, אמן חושים מקצועי ומיומן מציע מבחר עשיר של הופעות לבר מצווה, הופעות לחתונה, הופעות לערבי חברה, הופעות לאירועים חברתיים וכן מפעיל ליום הולדת מומלץ. כל שאתם נדרשים לעשות זה לבחור נכון את האירוע המותאם עבור הצרכים שלכם וכך תוכלו ליהנות ממופע מרהיב ועוצר נשימה. יכולתו של אמן חושים להופיע מול קהל צופים בוגר ולרתק אותו למהלך כל ההופעה, מאפשרות לו לשלב בהופעותיו אלמנטים הפונים לקהל הצעיר לצד אלמנטים הפונים לקהל הבוגר גם יחד. אנשים רבים אשר בחרו לשלב באירועים שלהם הופעות לבר מצווה של אמן חושים וכן רבים נוספים אשר הוזמנו לאירועים שכללו את ההופעות הללו, דיווחו על בחירה מוצלחת במיוחד שהפכה את האירוע מרגיל, לכזה שאי אפשר לשכוח. אז אם גם אתם עדיין מתלבטים בין הופעות לבר מצווה המועברות על ידי קוסם לבין אחרות המועברות על ידי אמן חושים, חשוב להדגיש כי הופעותיו של אמן חושים ירתקו את כלל המוזמנים בניגוד להופעותיו של קוסם מקצועי שידבקו בעיקר לילדים. 

היכרות עמוקה עם אופן חשיבתם של הקהל - אמני החושים יודעים לשלוט באופן החשיבה שלכם

רגע לפני שאתם מזמינים הופעות לבר מצווה המועברות על ידי אמן חושים, כדאי שתכירו כמה מהשיטות השכיחות ביותר בעזרתן הוא מצליח להשלים מגוון עשיר של אלמנטים עוצרי נשימה. כפי שהזכרנו מעלה, הופעות לבר מצווה הכוללות אמן חושים מתמקדות בעיקר בטריקים מחשבתיים תוך שימוש מינימלי בציוד פיזי. כשלא ניתן לנמק את הצלחת האלמנטים המרשימים בכך שהציוד כולל כיסים נסתרים או חלקים שונים הסמויים מעיני הקהל, המופע כולו הופך מרשים, מהנה ומהפנט הרבה יותר. אז איך בכל זאת הם עושים את זה? ישנן מספר שיטות אותן כל אמן חושים מכיר היטב. השיטה הראשונה היא הסחות דעת. אמן חושים מקצועי מכיר היטב את אופן חשיבתם של הצופים בו כך שהוא יכול לנצל זאת לטובתו. אמן החושים על הבמה יודע כי כאשר הוא מייצר תנועה גדולה, מהירה, מבהילה וקולנית במיוחד, כל תשומת הלב של הקהל מופנה אליה באופן בלתי נשלט, כך שהוא יכול לבצע שלל פעולות שיעלמו מעיני הצופים בו. כך אמני חושים רבים מצליחים להעלים מעיני הצופים בהם שלל פעולות קטנות, עדינות ושקטות אשר מסייעות להם לייצר אלמנטים שונים. שיטה נוספת היא יצירת אשליות בעזרת תעתועים מוחיים שונים. אמני החושים לומדים להכיר היטב את אופן פעילותו של המוח כך שהם יודעים להשתמש בו בצורה מיטבית המסייעת להם להשלים מופעים מרהיבים המותירים את הצופים פעורי פה פעם אחר פעם.

השתלת מסרים בתת מודע - כך אתם שולפים את המספר המדוייק שאמן החושים חשב שתשלפו 

שיטה נוספת ואחרונה היא השתלת מסרים, מספרים, תמונות, ציורים ושירים בתת מודע של הקהל. כידוע, התת מודע הוא חלק בלתי נפרד מחיינו הקולט לא מעט תמונות ומקרים שאינם נקלטים במודע שלנו. אסף סלומון, אמן חושים המציע שלל הופעות לבר מצווה יודע לעקוף את המודע של הקהל ולהשתיל להם מסרים שונים בתת מודע בלבד. השיטה הטובה ביותר לעשות זאת היא למקם תמונה במרחק שהמודע יצליח לפספס אך התת מודע יקלוט היטב. אפשרות נוספת היא הצבת תמונות קטנות במיוחד אשר גם אותן התת מודע לא מצליח לקלוט בעוד שהן כבר הספיקו לתפוס מקום של כבוד בתת מודע של הצופים. כך או כך, האפשרות להחדיר מסרים לתת מודע מסייעת לאמני חושים רבים להצליח לבצע אלמנטים של ניחושים מדוייקים, העברת מסרים ללא דיבור או מגע ועוד. אז אם גם אתם רוצים הופעות לבר מצווה שיהפכו כל אירוע שגרתי לכזה שפשוט אי אפשר לשכוח, מופעיו של אסף סלומון, אמן חושים מקצועי, זוהי התשובה הטובה ביותר עבורכם. 

 
 
 
 
יולי לב

יולי לב

mcity

mcity

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים