חשיפה שאין כמותה: למה כדאי לעשות קידום ממומן בפייסבוק?
אם גם אתם מנהלים עסק במדינת ישראל, הרשו לנו לנחש שאחת הדאגות הקבועות שלכם היא איך לפרסם ולקדם אותו בצורה טובה. האמת היא שבימינו בעידן האינטרנט יש שיטות רבות לעשות את זה, אך זה יכול להיות מאוד מבלבל לפעמים להחליט על השיטות הנכונות
אם גם אתם מנהלים עסק במדינת ישראל, הרשו לנו לנחש שאחת הדאגות הקבועות שלכם היא איך לפרסם ולקדם אותו בצורה טובה. האמת היא שבימינו בעידן האינטרנט יש שיטות רבות לעשות את זה, אך זה יכול להיות מאוד מבלבל לפעמים להחליט על השיטות הנכונות. בדרך כלל הדבר הנכון ביותר לעשות הוא לשלב בין כמה אפיקים שונים, ונראה כי בלא מעט פעמים כדאי לשלב גם את האפשרות של קידום ממומן בפייסבוק. אז למה בכלל שווה ללכת על סוג הקידום הזה, איך זה עובד ומה היתרון של קידום עם סוכנויות מובילות? הנה כל מה שחשוב לדעת בנושא.
מה זה קידום ממומן בפייסבוק ומה היתרונות שלו?
אז קודם כל בואו ננסה להבין מה זה בדיוק קידום ממומן בפייסבוק. לעסקים בישראל יש בדרך כלל עמוד עסקי בפייסבוק שבו הם מפרסמים את העסק בדרכים שונות דרך פוסטים עם תכנים משתנים. העניין הוא שאם לא מדובר במותג ענקי ומוכר, החשיפה של עמודים כאלו היא בדרך כלל נמוכה וקשה להגיע להרבה לקוחות פוטנציאליים חדשים. אז מה עושים? בדיוק בשביל זה קיים הקידום הממומן בפייסבוק שמאפשר להגיע לקהל יעד חדש. מערכת הפרסום מאפשרת לנו ליצור פוסטים ולשלם כסף כדי שהם יופיעו בתור מודעות אצל קהל היעד הפוטנציאלי שלנו. פרסום בפייסבוק יגדיל את החשיפה לעסק בצורה משמעותית ומאפשר לנו להגדיר בדיוק לאיזה גולשים אנחנו רוצים להגיע. לאיזה מגדר אנחנו מכוונים, לאיזה אזור גיאוגרפי בארץ, מהם תחומי העניין של האנשים אליהם אנו מעוניינים להגיע וכן הלאה. הקידום הממומן מאפשר לעסקים ליצור פרסומות מדויקות ולחשוף אותן לקהלי יעד מתאימים, וכן ניתן ליצור קמפיינים מסוגים שונים עם מטרות שונות (למשל חשיפה, מכירות, פניות במסנג’ר וכו’).
איך עושים את זה בפועל?
בפועל מדובר על מערכת הפרסום החכמה של פייסבוק שמאפשרת להקים את הקמפיינים הללו. כדי לראות תוצאות יש להכיר את הניואנסים הקטנים וההבדלים בין קמפיין לקמפיין, וחשוב להכיר גם את אפשרויות הטרגוט ובעיקר יש ליצור מודעות חכמות, קולעות ואטרקטיביות.
על כן, בפני מי שרוצה ללכת על אפיק הקידום הנהדר הזה עומדות שתי אפשרויות עיקריות:
- פרסום באופן עצמאי: ניתן להתחבר למערכת הפרסום של פייסבוק ולהתחיל ליצור קמפיינים בעצמנו.
- פרסום דרך סוכנויות פרסום מובילות: ניתן למצוא לא מעט סוכנויות פרסום בארץ (חלקן טובות יותר וחלקן פחות) המציעות שירות של קידום ממומן בפייסבוק.
מה עדיף? אם אתם שואלים אותנו, מדובר במלאכה מורכבת למדי ומשהו שהרבה פעמים קשה לעשות במקביל לניהול ההיבטים השונים של העסק, ובכלל צריך להבין שזהו נושא שצריך ללמוד לעומק. על כן הבחירה הטובה ביותר היא בסוכנויות מובילות שיעשו זאת בעבורנו.
הכירו את השירות של Web3D
ואם החלטתם ללכת על השירותים של סוכנויות מובילות, אנו רוצים להכיר לכם את אחד המשרדים המובילים והטובים ביותר בישראל בתחום השיווק הדיגיטלי. חברת Web3D עובדת עם צוות מקצועי הכולל מעצבי אתרים, מתכנתים, אנשי קופי, מומחי PPC (קידום ממומן) ואנשי אסטרטגיה ומיתוג. הם יודעים לתת את המענה המלא לכל עסק וליצור מודעות איכותיות שמעבירות את המסר בצורה ברורה ומגיעות לקהל היעד הרלוונטי, כל זאת תוך כדי ניתוח ובקרה על המודעות הממומנות בזמן אמת כדי לוודא שהקמפיינים השונים באמת נושאים פירות.
לסיכום
אז בשורה התחתונה – אם גם אתם מרגישים שהגיע הזמן להגדיל את החשיפה בפייסבוק, שווה בהחלט להשקיע באפיק של קידום ממומן. מדובר בכלי שיוכל לסייע לכם להגיע לקהלים פוטנציאליים בתוך זמן קצר יותר, ואם אתם רוצים תוצאות טובות ואיכותיות, ואנו ממליצים בחום על השירות של Web3D. בהצלחה!