חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית - תל אביב >>

הכל אודות תזונה לא נכונה בקשר ילדים ומבוגרים

 

כל אדם יודע ששמירה על הבריאות היא דבר חשוב מאוד. אחד הדברים שמשפיעים בצורה מהותית על בריאותו של כל אדם היא התזונה שלו

 

כל אדם יודע ששמירה על הבריאות היא דבר חשוב מאוד. אחד הדברים שמשפיעים בצורה מהותית על בריאותו של כל אדם היא התזונה שלו. תזונה היא מילה שמתארת את המאכלים שאדם בוחר לאכול ולהכניס לגופו. בכדי לשמור על תזונה נכונה ובריאה לגוף, חשוב מאוד ליצור באמצעות איש מקצוע שמבין בתחום תפריט איכותי המורכב מכל אבות המזון, המינרליים, הוויטמינים וכמובן, לשלב בו שתיית מים. את התפריט יש להתאים בהתאם למצבו הבריאותי של האדם, בהתאם למצבו הגופני וגם בהתאם לגילו. אין ספק שתזונה אשר רלוונטית עבור ילדים צריכה להכיל את כל אבות המזון הכי איכותיים שיש שכן, מדובר על פרק זמן קריטי בהתפתחות הכללית של כל ילד. חשוב שתפריט יומי יכיל פחמימות, חלבונים ושומנים וכמובן כמה שיותר ויטמינים. 

למה חשוב להקפיד על תזונה נכונה?

הקפדה על תזונה נכונה היא דבר קריטי וחיוני מאוד עבור התפתחות תקינה של ילדים, עבור שמירה על בריאות הגוף וגם על נפש בריאה. המאכלים שאנו מעניקים לגוף שלנו יכולים להשפיע בצורה חיובית או שלילית על הגוף ועל כן, חשוב מאוד לוודא כי אנו מציעים לילדים שלנו וכמובן לעצמנו רק מאכלים שמשפיעים בצורה חיובית על כלל המערכות בגוף שלנו לרבות המערכת החשובה ביותר הלא היא: מערכת העיכול של הגוף.

אחת הסיבות המרכזיות להקפדה על תזונה נכונה היא שמירה על אורח חיים בריא ומשקל תקין. תזונה בריאה תורמת לירידה במשקל במידה והגוף לא במשקל הרלוונטי לו וכן היא מסייעת לכל אדם להיפטר משומנים לא רצויים ולא בריאים בגופו. חשוב לדעת כי עודף משקל יכול לגרום לבעיות רפואיות כבר מגיל צעיר. מעבר לכך, עודף משקל גורם לקושי בהתנהלות יומיומית תקינה, בביצוע פעולות שגרתיות ועוד. מעבר לכך, אוכל בריא מעניק לגוף את כל מה שהוא זקוק לו בכדי לשמור עליו ממחלות שונות. תזונה נכונה מאפשרת לשמור על כליות בריאות, מפחיתה בצורה משמעותית את רמת הסוכר בדם, מחזקת את מערכת החיסון ומסייעת בשמירה על כולסטרול נמוך ולחץ דם תקין.

ויטמינים חיוניים לגוף

תזונה נכונה מעניקה לגוף של כל אדם את הוויטמינים החיוניים והחשובים ביותר עבור השיער שלו. אם אתם או הילדים שלכם סובלים מנשירה, יתכן מאוד כי הדבר מעיד על חסרים תזונתיים. חשוב מאוד להיות יצירתיים בהכנת מזון לילדים שמצד אחד יהיה בריא ואיכותי ומצד שני יכיל רק רכיבים תזונתיים בריאים וטובים לגוף לרבות ויטמינים הנחוצים להתפתחות ילדים ולשמירה על בריאות הגוף שלהם.

חשוב לדעת כי בגיל ההתבגרות צעירים יכולים להרגיש תופעות שונות על העור שלהם כגון: אקנה או פצעונים. תופעות מעין אלה עלולות לפגוע בביטחון העצמי ובדימוי העצמי של המתבגר ולהוביל אותו לעגמות נפש של ממש ועל כן, חשוב מאוד לאכול עוד לפני גיל ההתבגרות רק מאכלים טובים ונכונים.

אם לא מקפידים על תזונה נכונה, עלולים להופיע בעיות רפואיות חמורות. הקפדה על תזונה איכותית ובריאה מאפשרת לכל אדם לשמור על כבד בריא וחזק. הכבד מתמודד עם כל הרעלים אשר כל אדם מכניס לגופו כגון: סוכר, אלכוהול, שומן ועוד ובכדי להימנע מבעיות שונות יש לאכול מאכלים בריאים וטובים לגוף.

מומלץ להעשיר את הילדים שלכם בתוספי תזונה בריאים וטבעיים. כך לדוגמא: ניתן למצוא כיום דובוני גומי ויטמינים לילדים אשר מהווים את הבחירה הטובה ביותר לכל ילד שכן, מצד אחד כל ילד אוהב דובוני גומי ובהחלט ישמח לאכול אותם ומצד שני הם מכילים ויטמינים חיוניים וטובים להתפתחות תקינה ולבריאות הגוף.

 
 
 
 
יולי לב

יולי לב

mcity

mcity

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים