חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית - תל אביב >>

10 טיפים למנגל המושלם

 

אמרו לכם שלא צריך לדעת יותר מדי סביב הנושא ששמו מנגל? תנו לנו להפתיע אתכם, אך יש דברים שכדאי לכם לדעת אם אתם לא רוצים להותיר את האורחים שלכם, או אפילו את עצמכם ומשפחתכם הקרובה, מבואסים. כל הטיפים למנגל מושלם שלא ישכח כל כך מהר, כאן לפניכם בשיתוף קצביה בתל אביב

 

אמרו לכם שלא צריך לדעת יותר מדי סביב הנושא ששמו מנגל? תנו לנו להפתיע אתכם, אך יש דברים שכדאי לכם לדעת אם אתם לא רוצים להותיר את האורחים שלכם, או אפילו את עצמכם ומשפחתכם הקרובה, מבואסים.

כל הטיפים למנגל מושלם שלא ישכח כל כך מהר, כאן לפניכם בשיתוף קצביה בתל אביב.

מחיר זול מדי? לא בבית ספרנו

בשר באופן כללי, הינו מזון בעל ערך וחשיבות ובהתאם לכך גם מחירו. אמנם אין צורך ללכת ולחפש בשר דווקא במחירים גבוהים במיוחד, אך דעו כי בשר במחיר זול מדי ביחס לסוגו, צריך להדליק  אצלכם נורה אדומה באשר למקורו ומידת הטריות שלו.

מנגליסט? שמור על ערנות!

אז אם נבחרת להיות מלך המנגל, אל תתפתה לעשות כל הסידורים שיש לך על הראש בעת שהות הבשר על המנגל. דעו, מספיק שהבשר נמצא על האש כמה דקות בודדות מעבר למה שהוא צריך להיות- טעמו עלול להשתנות- ואם אינכם חובבי בשר שרוף, כנראה שהשינוי לא ישחק לטובתכם.

תבלינים

מלח גם ופלפל גרוס הם המתכון הבסיסי לטעם משובח. תבלינים שאינם טריים, או אף שימוש במלח רגיל, עשוי להפחית מהנאת האכילה שלכם.

רמת השומן

טיפ זה אולי לא יגרום אושר למקפידי הדיאטה שביננו, אך גם אם אתם בדיאטה- כדאי לכם לדעת זאת. ככל שרמת השומן בבשר גבוהה יותר- הוא יצא עסיסי יותר. וביננו, גם אם אתם שומרים בקפדנות על תפריט הדיאטה, תרצו לאכול בשר יבש? כנראה שלא

חום האש

רבים טועים וחושבים שככל שרמת האש גבוהה יותר- הבשר יהיה מוכן מהר יותר. אולי הוא יהיה מוכן מהר יותר, אך על הטעם חשבתם?

רמת חום גבוהה מדי עלולה לשרוף את הבשר, ומנגד- שלא תטעו, גם רמת חום נמוכה ולא מותאמת לא תספק לכם בשר ראוי וטעים, ולכן, רמת חום מאוזנת- היא המתכון לבשר על האש משובח. 

סועדים טבעונים

גם אם מקור הבשר מקצביה בתל אביב, לטבעונים שביננו זה לא אומר כלום. השתדלו לגוון ולהגיש גם מאכלים צמחוניים כגון פטריות צלויות או חציל על האש- בעיקר למען הטבעוניים שביננו.

בלי עצות מיותרות

להרבה מאיתנו מנהג לתת עצות לאחראי המנגל- גם אם אתם יודעים הרבה, שמרו את העצות לפעם הבאה בה אתם תהיו האחראים על המנהל- וזאת, כדי לא להוציאו מריכוז. 

סוגיית הפחמים

פחמים? נשמע לכם זניח? אז לא. השתמשו בפחמים איכותיים, אלא אם כן אתם מעוניינים לאכול בשר עם ריחות מיותרים.

זמן האכילה

פה משחק הנימוסים לא משחק. אכלו את הבשר מיד כשמוגש לשולחן, אחרת, תאבדו מטעמו המשובח בעודו חם.

חימום נוסף

במידה ולא אכלתם את מנת הבשר שלכם בזמן או אף שמרתם לסועד שהגיע לסעוד מאוחר יותר- זכרו, לא מומלץ לחמם את הבשר יותר מפעמיים. 

 
 
 
 
יולי לב

יולי לב

mcity

mcity

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים