חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית - תל אביב >>

סאפ - עולם שלם של אפשרויות במים

 

תגידו, על גלישת סאפ כבר שמעתם? מעוניינים להצטרף אל שיעור סאפ תל אביב? גלישה זו הפכה להיות הטרנד הספורטיבי המדליק ביותר בקרב חובבי הגלישה, וכבר שנים כובש את כל החופים באמריקה! זהו ענף ספורטיבי ומהנה במיוחד המשלב גם חתירה וגם גלישה על המים בורה הכי מהנה שיש! ברמות מתקדמות יותר תוכלו גם להעלות את חיית המחמד שלכם, למשל הכלב, להצטרף אליכם להפלגה המהנה והמופלאה

 

תגידו, על גלישת סאפ כבר שמעתם? מעוניינים להצטרף אל שיעור סאפ תל אביב? גלישה זו הפכה להיות הטרנד הספורטיבי המדליק ביותר בקרב חובבי הגלישה, וכבר שנים כובש את כל החופים באמריקה! זהו ענף ספורטיבי ומהנה במיוחד המשלב גם חתירה וגם גלישה על המים בורה הכי מהנה שיש! ברמות מתקדמות יותר תוכלו גם להעלות את חיית המחמד שלכם, למשל הכלב, להצטרף אליכם להפלגה המהנה והמופלאה. 

למי שלא יודע, גלישת סאפ – או בראשי תיבות באנגלית "גלשן חתירה בעמידה" זוהי גלישת גלים ייחודית בה האדם עומד על גלשן גדול וחותר באמצעות משוט. עלייה על גלשן סאפ היא לא רק כיף גדול, אלא גם יכולה לשפר את הבריאות ומצב הרוח שלכם בדרכים רבות ומגוונות.

אילו סוגי ספורט ניתן לעשות באמצעות גלישת גלים סאפ?

אז ראשית, ניתן לומר שיש הרבה מאוד מה לעשות עם גלשן חתירה בעמידה. אפשר לדוגמה לערוך מירוצי SUP שמחולקים לקטגוריות שונות על בסיס הציוד, הניסיון של המשתתפים, הגיל שלהם וסוג המרוץ. במילים אחרות, יש כל מני סוגי מרוצים המיועדים לאוכלוסיות שונות ויעדים שונים. מרוצי SUP נחשבים לספורט אדרנלין הקורא למאות מתמודדים להתחרות זה בזה בכל רחבי החופים והנהרות בארצות הברית. תוכלו לערוך תחרויות לדוגמה במסגרת שיעור סאפ תל אביב.

עוד משהו שאפשר לעשות עם גלשן SUP  זה גלישה מקצועית. גלישת SUP נחשבת לאחת הפעילויות המרגשות והממריצות ביותר שתוכלו לעשות באמצעות גלשן זה. כאשר הגלים קטנים עבור גלשני שורטבורד הנפוצים, תוכלו להשתמש במקום זאת בגלשן SUP ותוכלו לתפוס הרבה יותר גלים בצורה אפקטיבית יותר. גולשים רבים נוהגים לקרוא לזה "אימון קרוס" מעולה בו תוכלו לעשות לשפר את מיומנויות הגלישה הכלליות שלכם. היתרון הגדול של לוחות גלישה SUP בא לידי ביטוי בחוזק, העמידות והקשיחות של הגלשן, מה שמאפשר הוצאה לפועל של ביצועים אופטימליים עם מהירות רצויה ויכולות תמרון טובות יותר לרכיבה על גלים.

יתרונות בריאותיים בגלישה על גלשני SUP 

החתירה באמצעות המשוט והעמידה מגבירים את כוח שרירי הליבה – השרירים, המפרקים, הרצועות והעצמות האחראיות על היציבה שלנו ושיווי המשקל.  עלייה על הגלשן מפעילה את שרירי הליבה שלכם תוך כדי חתירה ושהייה ממושכת בעמידה בסביבה דינאמית בתנועה כל הזמן, וזה בונה מסת שריר חזקה ומוצקה בכל פלג הגוף העליון התומך בחתירה.

מלבד היתרונות של חיזוק השרירים, כמובן כמו כל פעילות ספורטיבית לאורך זמן כמו חתירה או רכיבה על אופניים – חתירה על גלשני SUP משפרת את הסיבולת שלכם. מדובר בפעילות שנמשכת לאורך זמן ואתם מצד אחד אך מצד שני היא מהנה ואטרקטיבית כל כך, שלא תשימו לב עמה זמן עבר מתחילת האימון. הפלוס הגדול הוא שאתם משפרים כך את בריאות הלב והסירקולציה של הדם בגוף, וכך הסיבולת שלכם משתפרת בצורה משמעותית. אתם יכולים להתאמן במשך שעות עוד לפני שאתם שמים לב שאתם בכלל מתאמצים. אם תצטרפו אל שיעור סאפ תל אביב, גם אתם תוכלו להרגיש בכך!

לחתור תחת השמש הטובה באוויר הפתוח

עוד לא דיברנו בכלל על היתרונות הגדולים של התאמנות בחוץ, תחת השמש הטובה שמספקת לכם שפע של ויטמין D החיוני לעצמות ולתפקוד הכללי של הגוף, וכן הרוח הטובה שמשפרת את מצב הרוח שלכם ללא ספק. אז אם אתם מחפשים הנאה מושלמת לקיץ אך גם לחורף בימים המתאימים, תוכלו לבוא ולהשתתף במסגרת שיעור סאפ תל אביב. תוכלו להשתתף בשיעורים פרטיים או קבוצתיים עם אנשים בני גילכם ובאותה הרמה כמו שלכם, ותוך כדי כך תוכלו לפתח חברויות חדשות ויצירת קשר עם אנשים בדיוק כמוכם. זה הזמן להתחיל להנות דרך שיעור סאפ תל אביב!

 
 
 
 
יולי לב

יולי לב

mcity

mcity

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים