חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית - תל אביב >>

חברת בדק בית – כי דירה לא קונים כל יום

 

אנחנו לא יודעים מה אתכם, אבל אנחנו לוקחים את כל נושא קניית הדירה ברצינות רבה. לקנות דירה, ובטח שבישראל, זה לא עניין של מה בכך. מחירי הנדל”ן הישראלים ידועים גם לכם, וזה לא סוד שהנדל”ן פה הוא מהיקרים בעולם

 

אנחנו לא יודעים מה אתכם, אבל אנחנו לוקחים את כל נושא קניית הדירה ברצינות רבה. לקנות דירה, ובטח שבישראל, זה לא עניין של מה בכך. מחירי הנדל"ן הישראלים ידועים גם לכם, וזה לא סוד שהנדל"ן פה הוא מהיקרים בעולם. כשקונים דירה, צריך לקנות אותה עם הרבה מחשבה תחילה, ולעשות את זה בראש שקט. חברת בדק בית עושה בשבילכם את הבדיקות החיוניות כדי לוודא שאתם לא קונים חתול בשק.

מרבית האנשים הניגשים לרכישת דירה חושבים במובנים של משכנתא, הלוואה, השקעה מהון עצמי וכיו"ב, ולצערנו ההתייחסות לאיכות המוצר, במקרה הזה מוצר המורכב מלא מעט חלקים, פחות נלקחת בחשבון. אם זה נראה טוב, צבוע היטב, וללא סדקים גסים, רוב האנשים פשוט ממשיכים הלאה עם הקניה. חלק יטרחו לפתוח את הברזים לראות שהמים זורמים, ואולי יורידו את המים. אבל ככה לא קונים דירה.

למה כל כך חשוב לעבוד עם חברת בדק בית

חברת בדק בית נכנסת לשאסי של המבנה, בודקת אותו בציציות, ומגלה דברים נסתרים שעלולים לעלות לכם הון לא קטן במידה ולא היו מתגלים לפני הרכישה. ברגע שזיהיתם את הליקויים הללו ויש לכם דוח מפורט ומדויק, תוכלו להתמקח על המחיר, ולהביא בחשבון את עליות התיקון העתידיות.

דוגמאות לליקויים שניתן למצוא בבתים ודירות:

 

  • נזילות נסתרות – לא כל נזילה נראית מיד ככתם על הקיר. יש נזילות שלוקח להן זמן רב להופיע ולגלות את עצמן, למשל מתחת לשיש או לקרמיקה, וכשזה מתגלה, זה כבר מאוחר מדי.
  • חדירת מים חיצונית – לא רק נזילות מבפנים, מים יודעים לחלחל מבחוץ, ולמצוא את דרכם פנימה לבית. יש נזילות שמתגלות רק בחורף, למשל, ואם אתם קונים באמצע אוגוסט, תגלו על חדירת המים רק כמה חודשים אחרי, עם בוא הגשמים.
  • בדיקת גז ראדון וקרינה – לא רק ליקוים מכניים, יש ליקויים שמסכנים ישירות את החיים שלכם, באופן מיידי וחד משמעי. בדיקות אלו חיוניות בעיקר באזורים מסוימים, וכדאי להתעניין אצל חברת בדק הבית שלכם.

 

ביקורת ליקויי בנייה

חברת בדק בית מציעה ביקורת ליקויי בנייה, כלומר ממש בדיקת התשתית של המבנה. לא רק הצנרת, הביוב, החשמל, אלא גם הבטון והקונסטרוקציה. אולי אתם זוכרים כי מעת לעת מפורסם מאמר בחדשות על בניין שקרס או תקרה שנפלה. ליקויים אלו קורים, בין אם כי הקבלן רצה לחסוך, ובין עם כי היו טעויות בתכנון ובבנייה.

בכל אופן, בדיקות אלו יכולות להיות לא פחות ממצילות חיים, וכמובן שגם מצילות ערך נכס. אם תמצאו את עצמכם רוכשים דירה עם כשלים ברמה הזו, אתם חשופים לרשימה ארוכה מאוד של בעיות כמו ליקויי אינסטלציה, סדקים ותנועה של קירות המבנה, בעיות שפוגעות באיכות חיי הדיירים, בהכנסה שלכם, בערך הנכס, ושמים סימן שאלה גדול לגבי רכישת הנכס.

 
 
 
 
יולי לב

יולי לב

mcity

mcity

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים