חיפוש
 
לדף הבית >>     יהורם גלילי >>

הספר ”חמניות” הושק על גג תיאטרון אלהמברה

 

כ-150 איש השתתפו בערב המרגש של המשוררת חן שלו, שכלל שתי יצירות מחול, הקראת שירים מספרה החדש ומופע מוזיקלי של הזמר והיוצר הבינלאומי רותם בר אור

 

לאחרונה התקיימה על הגג של תיאטרון אלהמברה ביפו השקת ספר השירה החדש "חמניות") הוצאת ארגמן מיטב) של המשוררת חן שלו. כ-150 איש השתתפו בערב המרגש, שכלל שתי יצירות מחול מאת היוצרת עלמה קרבט שמש, רקדנית לשעבר בלהקת המחול אנסמבל בת שבע ויוצרת עצמאית. יצירתה הראשונה בערב ״ללכת״ בביצועה ויצירתה השנייה ״מישהו לרוץ איתו״ בוצעו על ידי הרקדן שחר חנין, שרקד בתיאטרון המחול אבשלום פולק ובלהקת המחול ענבל.

באירוע הוקראו שירים מהספר, ונערך מופע מוזיקלי של הזמר והיוצר המוזיקלי הבינלאומי רותם בר אור ובהנחייתו של מיתר בסון, רקדן, מורה למחול, מטפל רגשי וחבר נפש של חן.

חן שלו, מחברת הספר, ריגשה את הקהל הרב עד דמעות כאשר דיברה בחשיפה כאובה על סיפורה האישי הכולל התמודדות מורכבת מאוד עם הפרעת אכילה ואשפוזים רבים. היא הייתה בחדר אחד עם קארין באומן ועם מתמודדות נפש אחרות. היא דיברה באומץ רב על קשיי המשבר, על לבטיה ולבסוף על עמידתה האמיצה מולו בזכות הוריה בעיקר וכיצד למעשה שבה לחיים.

במהלך אירוע ההשקה הוקראו שירים מרגשים מהספר על ידי הסופר והמשורר ראובן שבת, הבעלים של הוצאת ארגמן מיטב, שגם דיבר על קולו המאוד ייחודי של הספר ושיריו. הסופרת רונית רוטלוי דיברה על האיכות האנושית הבלתי רגילה של הספר.

בנוסף הקריאו שירים באירוע: רוני שוורץ דגני, רום בן צבי, איתי ביבס ואביבה כהן.

 
 
 
 
יולי לב

יולי לב

mcity

mcity

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים