חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

שירותי ענן - מדוע זה שירות חיוני לעסק שלכם?

 

שירותי ענן הם תשתית, פלטפורמות או תוכנה שמתארחים אצל ספקי צד שלישי ועומדים לרשות המשתמשים דרך האינטרנט. שירותי ענן מקלים על זרימת נתוני המשתמש מלקוחות חזיתיים, למשל שרתי משתמשים, טאבלטים, מחשבים נייחים, מחשבים ניידים,  דרך האינטרנט, למערכות הספק ובחזרה

 

שירותי ענן הם תשתית, פלטפורמות או תוכנה שמתארחים אצל ספקי צד שלישי ועומדים לרשות המשתמשים דרך האינטרנט. שירותי ענן מקלים על זרימת נתוני המשתמש מלקוחות חזיתיים, למשל שרתי משתמשים, טאבלטים, מחשבים נייחים, מחשבים ניידים,  דרך האינטרנט, למערכות הספק ובחזרה. משתמשים יכולים לגשת לשירותי ענן עם לא יותר מאשר מחשב, מערכת הפעלה וקישוריות לאינטרנט או רשת פרטית וירטואלית (VPN). כל התשתית, הפלטפורמות, התוכנות או הטכנולוגיות שמשתמשים ניגשים אליהם דרך האינטרנט מבלי להידרש להורדת תוכנה נוספת יכולות להיחשב לשירותי מחשוב ענן. 

שירותי ענן לעסקים קטנים - מדוע זה הוא שירות חובה?

כבעלי עסק קטן, אתם כבר תבינו עד כמה יעיל וחסכוני שירותי ענן לתפעול העסק שלכם. לטכנולוגיה יש חלק גדול בהורדת העלויות והפרודוקטיביות, ולא משנה איזה סוג של עסק קטן יש לכם, חיוני להשקיע בתשתית ובכלי הניהול הנכונים שיעזרו לכם לעשות זאת. בשנים האחרונות שירותי ענן הוכיחו את עצמם כברכה עבור כל עסק, אך חברות קטנות במיוחד יכולות להפיק תועלת מהאופן שבו הם מגבירים את הפרודוקטיביות, מאפשרים אוטומציה ומשפרים את זרימת העבודה השותפת. בתקופה שבה יותר אנשים עובדים מרחוק, שירוי ענן הפכו לבעלי יתרונות ברורים לחיבור העובדים שלכם לעסק מכל מקום בעולם.

מאפיינים עיקריים של שירותי ענן

אחסון בענן- לא כל כך מזמן כוננים קשיחים, כרטיסי זיכרון ו-USB נראו שיא הטכנולוגיה המודרנית. אבל יש כמה מלכודות לאחסון מידע בצורה פיזית, במיוחד עבור עסקים קטנים. לדוגמה, מכשירים ניידים המשמשים עובדים מרחוק עלולים להינזק, לאבד או להיגנב. בעיה נוספת היא שהנתונים נגישים רק מהמכשיר שבו הם מאוחסנים, כלומר הם אינם זמינים למי שעובד מרחוק. באופן דומה, ניתן לאחזר נתונים המוחזקים על ידי שרתים גדולים במרכזי נתונים ייעודיים רק על ידי כניסה לרשת הארגונית.

ניתן להימנע מבעיות אלו על ידי שימוש בפתרונות האחסון של שירותי ענן לעסקים. הדרך שבה זה עובד היא שספק אחסון בענן, מציע שטח שרת בגודל קבוע ללקוחות, המשתמשים בו כדי לאחסן נתונים מסוגים שונים. לא רק שאתם מקבלים נגישות מלאה, לא תצטרכו לדאוג שמידע יאבד במכשיר נייד. במקרים מסוימים, גם אתם יכולים ליהנות מקיבולת אחסון כמעט בלתי מוגבלת.

גיבוי ענן- אולי אתם חושבים שמספיק לשמור עותקי גיבוי של קבצים חשובים בכונן קשיח, אבל תארו לעצמכם שמשהו מחסל את המחשב וגם את הכונן הקשיח בו זמנית! זה יכול להיות אסון מוחלט עבור עסק קטן ללא תוכנית אחרת לגיבוי נתונים. כאן נכנס לתמונה גיבוי בענן. הידוע גם כגיבוי מקוון או גיבוי מרחוק, המערכת מייצרת אוטומטית עותקים של הקבצים או מסדי הנתונים שלכם ומאחסנת אותם בענן. בדרך זו, המידע נשאר בטוח ונגיש גם אם הציוד שלכם ייהרס, יאבד או ייגנב.

שירותי ענן הם השקעה שיכולה לייעל, להגן ולהגדיל את העסק הקטן שלכם. כדאי לבצע מחקר מעמיק על אפשרויות שירותי ענן השונים הזמינים כדי שתוכלו לבחור את ההתאמה המתאימה לחברה שלכם. זכרו שאף מערכת מחשוב ענן אינה נטולת סיכון לחלוטין, אז הקפד להשתמש בשירותיהם המקצועיים של מומחים בתחום. חברת ’יזמקו’ תתאים עבורכם את שירותי הענן האופטימאליים ביותר עבור העסק שלכם, ותלווה אותכם בכל תהליך ההתקנה והשימוש בשירותי הענן.

 
 
 
 
יולי לב

יולי לב

mcity

mcity

 

 

 

ברקי יש לי שאלה
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים