חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

המלצה על מתקשרת אמינה מאוד: הכירו את רונית דוד לוי

 

כאשר שומעים את המחלה תקשור, הרבה פעמים בטוחים שמדובר על מילה בעלת קונוטציה רוחנית כלשהי. אולם, תקשור מגיע מהמילה תקשורת. כל אדם יכול לתקשר ולהעביר את המסרים שלו דרך שפת הגוף שלו, דרך מגע פיזי, הבעות פנים ועוד

 

כאשר שומעים את המחלה תקשור, הרבה פעמים בטוחים שמדובר על מילה בעלת קונוטציה רוחנית כלשהי. אולם, תקשור מגיע מהמילה תקשורת. כל אדם יכול לתקשר ולהעביר את המסרים שלו דרך שפת הגוף שלו, דרך מגע פיזי, הבעות פנים ועוד. אולם בעוד שמרבית האנשים מתקשרים באופן פיזי בעולם הממשי שאנו חיים בו, ישנם אנשים אשר יכולים לתקשר בעולם הרוח. תקשור בעולם הרוח כולל תקשורת עם ישויות אנרגטיות שמתקיימות בעולמות מקבילים. אין ספק כי תקשור מעין זה הוא דבר מופלא שיכול להביא את האדם למסקנות רבות וחשובות על חייו. כאשר מחפשים מתקשרת, חשוב מאוד לבחור אותה בצורה נכונה. 

אז מהו בעצם תקשור?

כאמור, המילה תקשור מגיעה מהמילה תקשורת. כל אחד מאיתנו באמת יכול לתקשר באמצעות חמשת החושים שלו. כך לדוגמא: כאשר אדם מחייך הוא מתקשר בדרך של שמחה ופתיחות לסביבה שלו. שפת גוף מתוחה של אדם לא פעם גורמת לאנשים להבין כי הוא כועס או מתוח ועל כן הם מכבדים את המרחב האישי שלו ומתרחקים ממנו.  תקשור איננו מסתכם בתקשורת שבין אדם לאדם, אלא מדובר על מילה כללית שבאה להסביר קבלה של מסרים מכל דבר שיש סבו אנרגיה. תקשור בעולם הרוח כאמור, כולל בו תקשורת עם ישויות אנרגטיות שונות שמתקיימות בעולמות עליונים או מקבילים.

עולם הרוח והמיסטיקה עובד כמו בעולם הפיזי. כמו שאנו מתקשרים בעזרת חמשת החושים שלו בעולם הפיזי, אך ניתן לתקשר עם חמשת החושים גם בעולם המטאפיזי. יחד עם זאת, לא כל אדם מספיק מוכשר בכדי לתקשר בעולמות הללו. לכן, בכדי לקבל מסרים מדויקים על ידי תקשור, יש לבחור מתקשרת שיודעת כיצד לתקשר בצורה הטובה ביותר.

כיצד תבחרו מתקשרת כנה ומקצועית?

אם אתם מעוניינים לקבל מסרים באמצעות תקשור, אין ספק שלא כדאי לכם לבחור בכל אדם שמציג את עצמו כמתקשר. מתקשרת טובה, תדע כיצד למסור לכם מידע שיעזור לכם בכיוונים רבים בחיים. כיום ניתן למצוא מגוון המלצות באינטרנט על מתקשרות וחשוב מאוד לנסות ולקבל המלצות גם מאנשים קרובים אליכם שבחרו במתקשרת או בתקשור שעזרו להם בחיים.

מתקשרת אמינה וטובה, מתחברת אל האנרגיה של כל אדם ומעבירה לו את הכוונה לשאלות בנושאים כגון: פרנסה, זוגיות, עבודה, הורות, ייעוד רוחני וכל שאלה אחרת שהוא מעוניין לקבל עליה תשובה. התקשור יעביר מידע גם על שאלות שהאדם טרם שאל. כמו כן, מתקשרת טובה ואמינה, לא לוקחת את זכות הבחירה של האדם אלא רק מכוונת אותו לבחור נכון. היא תדע ליידע את השואל שיש לו את זכות הבחירה ותבהיר לו כי היא לא מוסמכת לקבל במקומו החלטות חשובות, אלא רק הוא עצמו, על בסיס המידע שהוא מקבל.

 התקשור מראה לכל אדם דרכים בהן הוא יכול לבחור אם ירצה. תקשור טוב ידע כיצד להראות לאדם איזה אנרגיות צפויות לו בכל בחירה שלו וכך לסייע לו לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורו.

רונית דוד לוי - מתקשרת טלפונית אמינה מאוד

אם אתם מחפשים מתקשרת טלפונית אמינה ומקצועית שבאמת תסייע לכם, כדאי שתדעו שלאחר שחיפשנו רבות מתקשרת שכזאת, מצאנו אחת שיודעת כיצד לסייע לכל אדם באמצעות תקשור אותנטי, מדויק ואיכותי.

רונית דוד לוי – מתקשרת טלפונית, מיסטיקנית, והילרית מומלצת מאוד עם וותק של מעל 20 שנים. רונית מספקת ייעוץ אישי דיסקרטי באלפון בכל תחומי החיים: זיווג, מערכות יחסים, ילדים, אהבה ועוד.

רונית מקבלת מידע על אנשים ומצבים בצורה בהירה כבדולח ומעניקה את התשובות שרואה לכל שאלה באמצעות תקשור, מדויק ואמין.

לאחר שבדקנו נוכחנו לדעת כי בתקשור טלפוני רונית מעניקה לכל אדם תשובות והכוונה לחיים שלו, שמסייעים לו לקבל החלטות נכונות ולחיות את חייו בצורה הרבה יותר טובות מכפי שהוא חי אותם עד כה. לפרטים נוספים חפשו את האתר של רונית בגוגל.

קרדיט אתר רונית דוד לוי  

 
 
 
 
יולי לב

יולי לב

mcity

mcity

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים