חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

בעל עסק: כך תדאג לעובדים שלך ולעצמך

 

כשיש לכם עסק משלכם כל מה שאתם רוצים לעשות הוא לקדם אותו על הצד הטוב ביותר. זה לא תמיד פשוט, שכן עליכם לדאוג לדברים רבים כל כך כמו ביצוע הזמנות, תשלומים, שיפור התנאים לעובדים, גיוס עובדים חדשים ועוד

 

כשיש לכם עסק משלכם כל מה שאתם רוצים לעשות הוא לקדם אותו על הצד הטוב ביותר. זה לא תמיד פשוט, שכן עליכם לדאוג לדברים רבים כל כך כמו ביצוע הזמנות, תשלומים, שיפור התנאים לעובדים, גיוס עובדים חדשים ועוד. בין תוך כל הדברים האלה, ישנם דברים שלא ניתן להתפשר עליהם והם לימודי אנגלית ושמירה על ביטחון העסק. איך שניהם קשורים אחד לשני? מיד נראה. 

לומדים אנגלית ומתקדמים

בימינו האנגלית היא עדיין השפה הבינלאומית וזה לא הולך להשתנות בקרוב. לפיכך, כל מעסיק צריך לעשות את כל שביכולתו כדי לשפר את האנגלית שלו ושל העובדים. הרשמה לקורס אנגלית לחברות היא אחת ההחלטות המושכלות יותר שתעשו. כל אחד מאתנו זקוק לשיפור האנגלית שלו, בייחוד עסק אשר מעוניין לפתוח סניפים בחו"ל ולהתקדם משם. אז אם אתם מעוניינים בשיפור האנגלית עבור העובדים כדי לתת להם ערך מוסף, הכירו את אפליקציית i-fal, האפליקציה שעושה את כל ההבדל. קבלו את כל הסיבות להירשם ולהתחיל ללמוד אנגלית:

  1. נרשמים מבלי להתחייב – כל אחד יכול לשפר את האנגלית שלו, להירשם לשירות ללא התחייבות. אם מרוצים, פשוט ממשיכים.
  2. מורים מקצועיים שיש להם ניסיון עם אנגלית עסקית – אנשים רבים דוברים אנגלית, אך לא כולם יכולים להיות מורים מקצועיים ובייחוד כאלה המכירים את עולם העסקים. ב-i-fal אכן ניתן למצוא אנשים כאלה וליהנות משירות מקצועי עד הסוף. 
  3. גמישים – שיעורי האנגלית זמינים לכל ארגון בהתאם לצורך שלו. הם מתאימים לכל עסק.
  4. כל עובד מתקדם בקצב שלו – אנו רוכשים את רזי השפה האנגלית בצורה שונה. יש הקולטים את השפה די בקלות ולאחרים לוקח קצת זמן. באמצעות i-fal כל עובד יכול ללמוד בקצב שלו. 
  5. מחירים אטרקטיביים ללימוד אנגלית – בעבר שיעורי אנגלית היו יקרים במיוחד, אך לא עוד. בזכות i-fal לימודי אנגלית מעולם לא היו זולים יותר ומשתלמים לכל ארגון. כך שאתם משלמים ומקבלים בתמורה אוצר שלא יסולא בפז. לימודי אנגלית לעובדים ולבעלי עסקים מתאימים בעצם לכל עסק, גם כאשר מדובר בעסק מתחיל שעושה את דרכו בעולם התעסוקה.

דואגים למערכות לכיבוי אש

לצד לימודי האנגלית שחשוב לספק לעובדים, יש צורך לדאוג להתקנת מערכות לכיבוי אש כדי להגן על המבנה. האש יכולה לפרוץ תוך שניות בודדות מסיבות שונות. זה יכול להיות ארון חשמל שהיה בו קצר, הצתה מכוונת מבחוץ או תנור לוהט במטבח של מסעדה. מכל מקום, כל עסק צריך להיות מוכן עם הציוד הדרוש כדי שניתן יהיה להגן על העובדים בשעת צרה. מערכת כיבוי אש היא מערכת מתקדמת הכוללת שכלולים רבים. בימינו המערכת יכולה להתריע בפני פרוץ שריפה ובכך להציל אנשים השוהים בתוך מבנה. 

לצד מערכת ההתראה, חשוב להתקין מערכות נוספות. מבין המערכות הנפוצות הן הספרינקלרים, או המתזים בעברית. מדובר באותם התקנים אשר מתחברים לצנרת מים והרגישים לגלאי עשן. כאשר פורצת שריפה, המתזים פועלים את פעולתם ובכך מעכבים את השריפה. לצד הספרינקלרים, קיימים גם מתזים וגלגלונים שנועדו לכבות את השרפה. קיימת חשיבות רבה לבדיקת ההתקנים האלה אחת לתקופה. יש צורך להזמין מומחים על מנת שיבדקו את תוקפו של הציוד ויראו אם ניתן יהיה להשתמש בו או שיהיה צורך להחליפו. כמו כן, על המעסיק לדאוג לשלטים של "יציאה" כדי שבזמן אמת העובדים יוכלו לפנות את המקום בבטחה. ברגע שדואגים לאבטח את המבנה ולמנוע שריפה, ניתן להגיע אל מקום העבודה בבטחה בידיעה שיש ציוד ששומר על העובדים ופועל כשצריך. 

 
 
 
 
יולי לב

יולי לב

mcity

mcity

 

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים