חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות תל אביב והסביבה >>

סוכה על איילון: לראשונה - שלט חוצות ענק המשלב סוכה אמיתית הוצב בנתיבי איילון

 

מודעת פרסום ענקית המשלבת סוכה אמיתית בתוכה, הוצבה השבוע בנתיבי איילון בתל אביב. המודעה הייחודית מקדמת את פרויקט ”סוכת הבית המשותף”, המתקיים זו השנה השנייה ברחבי הארץ.

 

 

הפרויקט, יוזמה משותפת של ארגון "שומרות ושומרים על הבית המשותף", מיזם 929 וארגונים נוספים, מזמין את הציבור לקיים שיח מעמיק בסוכות ברחבי הארץ. מטרתו לחזק את החיבור בין כל חלקי החברה הישראלית בתקופה מאתגרת זו. בשנה שעברה זכה הפרויקט להצלחה רבה, עם השתתפות של 250 סוכות ברחבי הארץ ואלפי משתתפים.

 

מי שעומד מאחורי היוזמה ההתנדבותית והרעיון העיצובי של השלט החדש הוא אייל גור, בעל סוכנות הפרסום "דווקא" וממובילי ארגון "שומרות ושומרים על הבית המשותף". גודל המודעה הוא 30 מטר רוחב ו-7 מטר גובה, והסוכה שבתוכו ברוחב 8 מטרים ובגובה 4 מטרים.

 

השנה הפרויקט "סוכת הבית המשותף" מוקדש לזכרו של משה אוחיון ז"ל, מנכ"ל מיזם 929 לשעבר, ובנו אליעד ז"ל, שנרצחו במתקפת הטרור על אופקים ב-7 באוקטובר 2023. משה היה מהכוחות המובילים מאחורי מיזם סוכות בשנה שעברה, וערב מותו קיים מפגש לימוד מיוחד בסוכתו.

 

ניתן להירשם לפרויקט ללא עלות דרך האתר - https://habayt.org/sukkot_24/, לחלופין ניתן לחפש בגוגל "סוכת הבית המשותף" או "ניפגש בסוכה".

 

האתר מציע מערכת הרשמה למשתתפים ומציג מפה אינטראקטיבית של הסוכות הרשומות ברחבי הארץ. לאחר ההרשמה, תוכלו לבחור אם לארח בסוכתכם או להתארח בסוכה אחרת. בהתאם לבחירתכם, ייערך שיבוץ המשתתפים לסוכות השונות בכל רחבי הארץ. כל סוכה תוכל לקבל מערכי מפגש לבחירה שחיברו הארגונים השונים.

 

אייל גור, ממובילי "שומרות ושומרים על הבית המשותף": "ה’ביחד’ לא יכול להישאר כסיסמה חלולה. חייבים להיפגש ואין תירוץ שלא נדבר על המחלוקות בינינו. הרעיון שעומד בבסיס המיזם הוא - בכל מקום בו יש סוכה - אפשר להיפגש. ובכל מקום בו רוצים להיפגש - תהיה סוכה. לכן הקמנו סוכה גם על שלט חוצות - נאה דורש, נאה מקיים".

 

 

קרדיט צילום: שב"פ

רוצה לצ'וטט?
 
 
 
 
יולי לב

יולי לב

mcity

mcity

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים