חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

החזר מס רשות המסים - זכותך!

 

אלפי אזרחים בישראלי זכאים להחזר מס - החזר מס רשות המסים

 

אלפי אזרחים בישראלי זכאים להחזר מס - החזר מס רשות המסים

כל מי ששואל את עצמו מי אחראי על החזר מס - מס הכנסה הוא הכתובת הראשית. אפשר לקבל החזר מס בדואר או דרך האינטרנט וגם בהגעה למשרדי רשות המס בשעות קבלת הקהל. עבור החזר מס רשות המסים היא הרשות המטפלת אך גם מס ערך מוסף וביטוח לאומי קשורים לכך במקרים בהם יש להמציא מסמכים מרשויות אלה.

החזר מס - מס הכנסה מחזיר אלפי שקלים לזכאים! 

חברת זכותך! מטפלת במאות פניות בשנה ובקהל רחב ומגוון של אזרחים העונים להגדרה של זכאי להחזר מס. נכון שאפשר להגיש בקשת החזר מס בדואר אבל זה ארוך יותר, מסורבל יותר ובכלל לא בטוח שהמסמכים יגיעו לפקיד השומה אליו אתם משויכים. דרך טובה היא להגשת בקשה להחזר מס היא דרך האינטרנט. אך גם כאן צריך לפתוח חשבון אישי, להזין פרטים נכונים, להעלות מסמכים ולמלא טפסים ולהגיע למשרד רשות המס במידת הצורך.

הדרך הטובה ביותר לקבל החזר מס רשות המסים ועוד

ממש כמו בבית משפט בו השופט מעדיף לנהל את המשפט מול עורך דין המבין את כל החוקים והנהלים, כך גם ברשות המס. נכון שגם בבית המשפט הנתבע או התובע יכולים לעמוד לבדם מול השופט אך רף הסבלנות של השופט יעלה מהר מאוד ויש סיכוי שלא רק שלא יבינו אתכם גם לא יקבלו את הטיעונים שלכם ולא תוכלו לצאת מהמשפט אם התוצאה הרצויה בשל טעויות רבות בין אם ערכיות או מנהליות שתבצעו. כך גם מול רשות המס. מי שלא מבין בתחום עדיף שיעזור בגורם מקצועי מטפל ללא ספק, יקצר את משך הטיפול ויגדיל את אחוז הצלחת ההליך להשגת החזר מס!

החזר מס - מס הכנסה לצידכם

אם מטרתם לקבל החזר מס רשות המסים לא תעמוד בדרכם, להפך! רשות המס תשמח לעזור לכל אחד ואחת שלוקחים את העניין ברצינות ומעבירים לרשות את בדיקת הזכאות ואת הגשת הבקשה להחזר מס כמו שצריך. אם יש לכם זמן ויכולת אתם יכולים ללמוד את הנשוא ולנסות להגיש בקשה לבד. ייתכן ותעשו טעויות ותפספסו סעיפים שיגרמו לכם לשגות אך כל המידע רשום באתר הרשות והוא נגיש לכל. אין ספק שכיום ניתן לעשות הכול דרך האינטרנט און ליין אך העניין פה אינו טכני אלא מהותי. 

זכותך! החזר מס - מס הכנסה

נהוג לומר שיש רק 2 דברים בטוחים בחיים: המוות ומיסים... 

אז לגביי הראשון כנראה זה נכון ולגביי המיסים, יש רבים שלא משלמים מיסים כי הם פשוט יודעים להתנהל מול רשות המס, יודעים מתי להצהיר על הפסדים בזמן ולהתקזז על רווחים. אפילו נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, מיליארדר מלידה שילם רק 750 דולר מס בשנת 2016. סכום שהוא בדיחה לכל הדעות אז כיצד זה ייתכן? או שהוא רימה את רשות המס האמריקאית, דבר שקשה מאוד לעשות או שהוא פשוט צבר הפסדים באותה שנה ורואי החשבון שלו ידעו להתקזז עליהם כמו שצריך.  

החזר מס בדואר, באינטרנט או דרך חברה – חברת זכותך!

הבענו את דעתנו לגביי העניין הזה קודם ואמרנו שאין ספק שחברה מקצועית תעשה עבודה מהירה ויעילה יותר. דואר ישראל עם כל הכבוד לו לא מצטיין במהירות אך זאת לא הנקודה, שוב אנו חוזרים על העניין של התוכן ולאו דווקא העניין הטכני. כי גם אם תצליחו בסופו של דבר לשלוח בקשה להחזר מס דרך הדואר, מה שחשוב הוא מה כתוב בה, על איזה סכום, מאיזו סיבה, על איזו תקופה ועוד.

חברת זכותך! החזר מס רשות המסים

אנו מזמינים כל מי שעומד בתנאים לבדוק את הזכאות להחזר מס עוד היום. עמידה בתנאים להחזר מס יכולה להיות ממגוון סיבות שונות: אם חד הורית, הורים לילדים בעלי מוגבלות, פנסיונרים, משוחררים טריים מצה"ל ולמעשה כל מי שעבד ולו יום אחד בשוק העבודה, יצא לו תלוש שכר או שילם למס הכנסה בכל צורה אחרת לרבות החזר מס על תרומות אפילו !

איפה מקבלים החזר מס - מס הכנסה

שורה תחתונה: לא עבדתם רצוף בשש השנים האחרונות? נולדו לכם כמה ילדים ועדיין לא וידאתם שאתם מקבלים את נקודות זיכוי המס המגיעות לכם עבור כל ילד? אתם הורים לילד פעיל במסגרת מיוחדת? משכתם כספי קופת גמל לפני הזמן? כל אלה והמון סיבות אחרות מזכות אתכם בהחזר מס! זה הזמן לבדוק את זכאותכם ולגלות האם מגיע לכם כסף ממס הכנסה או לא. אם כן תוכלו לקבל החזר מס בשווי כ-5000 בממוצע לפי תוצאות קודמות שהשגנו ללקוחות שלנו! מדובר על החזר מס שנתי או שש שנתי בהתאם למצבכם האישי. 

פנו עכשיו לחברת זכותך! עמדו על הזכות הבסיסית שלכם ליהנות מהחזר מס עוד היום ! 

חייגו עכשיו ! בהצלחה !

קרדיט תמונה: canva

 
 
 
 
יולי לב

יולי לב

mcity

mcity

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים