חיפוש
 
לדף הבית >>     zimzum הדבורה >>

האירועים של עירוני א`, ניסן מנו ורונית בר

 

בקליניקת ”ליטוף מהלב” לטיפול בעזרת בעלי חיים, פותחים את שנת 2016, עירוני א’ חוגג אץ יום המורה, ורונית דר מתכוננת לקראת האירוע ”מודיעין-מכבים-רעות מחבקים את ילדי איל”ן”

 

יום המורה בתיכון עירוני א’

בתיכון עירוני א’ במודיעין ציינו בסוף השבוע האחרון את "יום המורה" באירוע חגיגי ומלא הפתעות. חברי וחברות מועצת התלמידים של בית הספר חילקו למורים ולמורות תעודות ופרחים, ותלו לכבודם שלטי ברכה ברחבי בית הספר. בהפסקת העשר הפתיעו חברי מועצת התלמידים וחברי הנהגת ההורים את המורים בארוחת בוקר ושתייה קלה שהוגשה להם בחדר המורים. לסיום היום הקסום הפתיעו חברי  מועצת התלמידים בסרטון מרגש עם ברכות מכלל תלמידי בית הספר.

 

עוד תינוקת באה לעולם

עו"ד ניסן מנו ונעה שהם, הבעלים של קליניקת "ליטוף מהלב" לטיפול בעזרת בעלי חיים, פותחים את שנת 2016 עם חיוך ענקי על הפנים. והכל בזכות התינוקת החמודה בשם: רביד – אחות ליוגב הקטן – שנולדה להם בשבוע שעבר.

 

בעולם המוזיקה – המרכז ללימודי נגינה בהנהלתה של רונית דר הפועל בלב רעות, מתכוננים לקראת האירוע "מודיעין-מכבים-רעות מחבקים את ילדי איל"ן", שיתקיים ב-22.1 באולם עינן בקניון עזריאלי מודיעין. בקבלת הפנים החגיגית, שתתקיים בגלריית אולם עינן, יופיע הרכב מוזיקלי של נגנים בוגרים מהמרכז ללימודי נגינה עם שירים לועזיים וישראליים.

לאחר מכן יתקיים מופע של אילנה אביטל – נגיעות העצמה בשילוב שירים ודינאמיקה עם הקהל. ההכנסות ממכירת הכרטיסים קודש לטיפול בילדי איל"ן, ואילנה אביטל כבר מתרגשת. בדף הפייסבוק שלה היא כתבה: "כל כך גאה להיות חלק משמעותי בערב כל כך משמעותי – מופע העצמה שלי לילדי איל"ן. איזו גאווה, איזו העצמה ואיזה אירוע לא נשארו הרבה כרטיסים, אבל כל כרטיס הוא ברכה לעמותה המדהימה הזאת. אילנה למען איל"ן. שולחת לכם אור ואהבה ומקווה לראותם".

 
 
 
 
יולי לב

יולי לב

mcity

mcity

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים