חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

איך משיגים עוקבים באינסטגרם

 

איך משיגים עוקבים באינסטגרם - חולמים על עמוד אינסטגרם גדול הכולל עשרות ואף מאות אלפי עוקבים? ריכזנו עבורכם את כל הטיפים החשובים שיעזרו לכם להגיע לזה!

 

הרשתות החברתיות כבשו את חיינו בסערה לפני לא מעט שנים ומאז ועד היום הן נמצאות בתנופה אדירה המושכת עוד ועוד משתמשים בכל רחבי העולם. עמודי אינסטגרם, ערוצי יוטיוב או דפי פייסבוק הכוללים כמות גדולה של עוקבים הפכו לעסקים אינטרנטיים של ממש המסייעים לבעלי עסקים רבים לפרסם את המוצר או השירות שלהם לעיניהם של עוקבים רבים. הרעיון הגדול שהפך את הרשתות החברתיות לאחד מכלי השיווק והפרסום הגדולים והמשפיעים ביותר כיום הוא האפשרות לפרסם תוכן לקהל יעד מאוד ממוקד שכבר הביע את התעניינותו בתחום המפורסם.

עוקבי עמוד אינסטגרם בתחום האופנה כנראה מתעניינים בתחום, כך שכל פרסום הקשור לעולם האופנה בעמוד זה ייחשף לעיניהם של לקוחות פוטנציאליים רבים. בעלי עסקים רבים בכל רחבי הארץ בוחרים לנצל את פלטפורמת האינסטגרם, היוטיוב או הפייסבוק בכדי לקדם מוצרים או שירותים לקהל הלקוחות הפוטנציאליים שלהם בלבד. חשוב להבין כי בניגוד למקובל לחשוב, פרסום נרחב המגיע לעיניהם של כמה שיותר אנשים אינו יעיל במיוחד.

אמנם החשיפה הנרחבת תגיע לעיניהם של רבים, אך מרביתם כלל לא מתעניינים בשירות או במוצר המפורסם, מה שיפגע אנושות באחוזי ההמרה של הפרסום. מנגד, פרסום ממוקד לקהל יעד שכבר הוכיח את התעניינותו בתחום יאפשר לכם ליהנות מקמפיין שיווקי מוצלח במיוחד עם אחוזי המרה גבוהים. אם גם אתם שואלים את עצמכם איך משיגים עוקבים באינסטגרם, אספנו עבורכם את כל הטיפים החשובים ביותר להקמת עמוד מוצלח שימשוך אליו עוקבים רבים. דיגיטל בוסט עוסקת בתחום מזה שנים ארוכות ומסייעת ללקוחות רבים לקדם את עמוד האינסטגרם, דף הפייסבוק או ערוץ היוטיוב בצורה מקצועית, יעילה ומהירה. 

הימנעו מהתפזרות למספר נישות שונות - בחרו נישה אחת ודבקו בה לאורך כל הדרך! 

אז כבר בשלב הראשון של התשובה לשאלה איך משיגים עוקבים באינסטגרם, חשוב לבחור נישה אחת ממוקדת ולדבוק בה. לא מעט אנשים המנסים להקים עמודי אינסטגרם מצליחים לא מקפידים על כך ומעלים תכנים משלל תחומים. העלאת תכנים מתחומים שונים אמנם תגוון את העמוד שלכם, אך אם תחשבו על כך מהצד של העוקבים, תבינו את הבעייתיות בדבר. משתמשים רבים באינסטגרם עוקבים אחרי עמודים המספקים להם תכנים ממוקדים לתחומי העניין שלהם בלבד. במידה ותתפזרו לשלושה תחומים מרכזיים, ישנם משתמשים רבים שיוותרו על העמוד בגין העובדה ששני שליש מתכני העמוד כלל לא מדברים אליהם. לכן, כבר בשלב הראשון של התשובה לשאלה איך משיגים עוקבים באינסטגרם, חשוב מאוד לבחור נישה אחת ממוקדת ולדבוק בה בלבד. כל תוכן שאתם מעלים שאינו עולה בקנה אחד עם הנישה שבחרתם, עלול לגרום לעוקבים רבים לחשוב שמעכשיו יהיו עוד תכנים רבים מעולמות תוכן שונים, מה שיגרום להם להסיר עוקב מהעמוד שלכם. דיגיטל בוסט מקפידה שכל לקוחותיה יתמקדו לתחום ספציפי אחד ובו ידבקו לאורך כל הדרך. 

אל תכניסו נגיעות אישיות ואל תתפשרו על איכות התוכן שלכם - כך תצליחו לגרום למשתמשים רבים להמשיך ולעקוב אחרי כל התכנים שאתם מעלים

התשובה השנייה לשאלה איך משיגים עוקבים באינסטגרם ביעילות ובמהירות היא היעדר נגיעות אישיות בעמוד מקצועי. עמוד אינסטגרם המיועד לצבור כמות גדולה של עוקבים חייב להיות נטול נגיעות ודעות אישיות בכדי להשאיר את מלוא המקום למקצועיות. דפים מקצועיים שדבקים בנישה אחת בלבד מצליחים לגרום למשתמשים רבים לרצות לעקוב אחר התכנים, מה שמביא לגידול מהיר בכמות העוקבים. לכן, גם אם ממש מתחשק לכם להביע דעה או להכניס נגיעה אישית לתכנים מקצועיים, אל לכם לעשות זאת, זה עלול להרחיק עוקבים פוטנציאלים רבים. מעבר לכך, חשוב מאוד להקפיד על רמת תוכן איכותי ללא פשרות. חוסר נגיעה אישית זה חשוב, אך במידה ורמת איכות התוכן ירודה, זה פשוט לא יספיק. עמודי אינסטגרם רבים הכוללים כמות גדולה של עוקבים מקפידים לערוך את התוכן שוב ושוב על מנת לוודא כי הוא עולה לאוויר ברמת איכות גבוהה ככל הניתן. רמת האיכות באה לידי ביטוי הן באיכות התמונה ובחירה נכונה של הצבעים המשולבים בה והן באיכות תוכן המלל החשוב לא פחות. כל התפשרות על איכות התוכן תבוא לידי ביטוי בהצלחת העמוד שלכם ולכן דיגיטל בוסט מקפידים על כך הקפדה יתירה עבור לקוחותיהם, למידע נוסף לחצו כאן

אתרו את העמודים הגדולים והמצליחים ביותר בנישה שלכם, הם יוכלו לעזור לכם להוסיף לא מעט עוקבים בזמן קצר! 

ישנם עוד לא מעט סעיפים לתשובה על השאלה איך משיגים עוקבים באינסטגרם. סעיף נוסף שאתם חייבים להכיר הוא העמודים הגדולים בנישה שלכם. כיום יש לא מעט עמודים גדולים הכוללים כמות עשרות אלפי עוקבים כמעט בכל תחום. אחת התשובות הטובות והמהירות ביותר לשאלה איך משיגים עוקבים באינסטגרם היא פרסום העמוד שלכם בעמודים גדולים בתחום. אם העמוד שלכם עוסק בתחום האופנה, תוכלו למצוא לא מעט עמודים גדולים הכוללים אלפי או אף עשרות אלפי עוקבים ולשלם להם תמורת פרסום העמוד. פרסום זה יגיע לעיניהם של משתמשים רבים וממוקדים לתחום בו אתם עוסקים, כך שאחוזי ההמרה בפרסום זה עתידים להיות גבוהים במיוחד. אנשים רבים כיום המתמודדים עם השאלה איך משיגים עוקבים באינסטגרם בוחרים בשיטה זו ומדווחים על תוצאות מהירות ומרשימות במיוחד. חשוב להדגיש כי לא כל עמוד גדול יסכים לפרסם אתכם וישנם עמודים שידרשו על כך לא מעט כסף ולכן חשוב לערוך בדיקה מקיפה אודות כלל העמודים הגדולים בתחום. כל שאתם נדרשים לעשות זה לאתר כמה שיותר עמודים גדולים בנישה שלכם, לבחון אותם היטב ולשאול האם הם מוכנים לפרסם את העמוד שלכם תמורת תשלום. דיגיטל בוסט מקפידים לבחור נכון את העמודים המקצועיים ביותר על מנת להבטיח תוצאות טובות ומהירות. 

כך מנועי האינסטגרם מזהים קשרים קרובים וחושפים את התוכן שלכם בעדיפות ראשונה לעיני רבים!

אפשרות נוספת המשרתת רבים בתור תשובה לשאלה איך משיגים עוקבים באינסטגרם היא קניית עוקבים. כיום ישנה אפשרות של קניית עוקבים שמאפשרת לכם לקנות עוקבים רבים תמורת תשלום. חשוב להדגיש ולומר כי שיטה זו של קניית עוקבים אחנה מומלצת במיוחד ועלולה לגרום למנועי אינסטגרם לסמן אתכם כעמוד שאינו איכותי. מוסף על כך רוב העוקבים הם אינם משתמשים אמיתיים מה שימנע מבעלי עסקים רבים לרצות לפרסם בעמוד שלכם. דיגיטל בוסט אינם דוגלים בשיטה זו ומקפידים כי כלל העוקבים החדשים יהיו עוקבים אמיתיים שהוסיפו עוקב בגלל איכות העמוד. אז לאחר שהקמתם עמוד אינסטגרם איכותי, מקצועי ומרשים ביופיו, כל שנותר לכם הוא לוודא שכמה שיותר משתמשים יחשפו אליו. אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא להגיב לכל תגובותיהם של המגיבים לכם על כל פוסט. האינסטגרם יודע לזהות קשרים קרובים בין אנשים, מה שגורם לו לפרסם את התכנים שלהם בקדימות אחד לשני. אם תתמידו להגיב על התגובות של המגיבים לכם, האינסטגרם יזהה את הקשרים שלכם ושל כלל המגיבים כקשרים קרובים וכך יחשוף בפניהם את כל התכנים שלכם בעדיפות ראשונה. 

דיגיטל בוסט DigitalBoost

דוד סחרוב 3, ראשון לציון, 7570703

טלפון: 03-518-4300

digitalboost.co.il

 
 
 
 
יולי לב

יולי לב

mcity

mcity

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים