חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

דלתות פנים

 

דלתות פנים הן הדלתות שנמצאות בתוך הבית, הדלתות שמקשרות בין החדרים הפנימיים. כלומר, לא דלת הכניסה ולא דלתות חיצוניות

 

דלתות פנים הן הדלתות שנמצאות בתוך הבית, הדלתות שמקשרות בין החדרים הפנימיים. כלומר, לא דלת הכניסה ולא דלתות חיצוניות. אם בעבר לא הייתה מודעות גבוהה לעיצוב דלתות פנים, כיום דלתות הפנים הן פופולאריות במיוחד ומהוות חלק משמעותי וקריטי בעיצוב הבית. רוצים לדעת איך לבחור דלת פנים לבית שלכם בצורה הטובה ביותר? קראו וגלו:
האם דלת פנים עמידה בפני מים?
כאשר שוטפים ומנקים את הבית, מים רבים נשפכים ויכולים לעבור ולחלחל בין הדלתות ובין החדרים השונים. במקרים מסוימים, כאשר דלתות הפנים לא עמידות בפני מים, המים עם הזמן יכולים "לאכול" את הדלת ולהזיק לה. לאחר זמן מה הדלת כבר לא תהיה שמישה ויהיה צריך להחליף אותה. על מנת למנוע את המקרים האלו, בחרו מראש דלתות פנים עמידות למים, לפחות בחלקן התחתון. דלתות שישמשו אתכם לזמן ארוך ויגרמו לכם לחסוך כסף.
האם הדלתות מבודדות?
ישנם חלקים בבית שאנשים רבים היו שמחים שיהיו שקטים יותר. לדוגמה, חדר הכביסה בה המכונה פועלת וגורמת לרעש בכל הבית. אם הדלת שמקשרת בין חדר הכביסה אל שאר הבית הייתה עם מילוי גבוה ומבודדת הייתם שומעים את הרעש פחות. זו דוגמה אחת מתוך רבים ללמה דלתות פנים צריכות להיות מבודדות. בדקו את הצרכים שלכם, את החלקים השונים בבית שיכולים להיות רועשים יותר או רועשים פחות ולפי זה החליטו איזו דלת מבודדת תתאים לכם ואיפה?
איך הדלת נראית?
בדרך כלל מחליפים דלתות פנים כאשר עוברים דירה, מבצעים שיפוץ בבית או שדלת אחת (או יותר) נהרסת וצריך דלת חדשה במקומה. כאשר אתם בוחרים את הדלת, חשבו על העיצוב של הבית. ישנן דלתות פנים פשוטות יותר וישנן מפוארות יותר. חישבו על הצבע של הדלת ואיך היא תתאים לעיצוב הכללי של הבית. חשיבה מקדימה תוביל אתכם לצמצם את האפשרויות השונות ולבחור את דלתות הפנים המתאימות לכם ביותר.

צפו ב- דלתות פנים בתל אביב
האם יש אביזרים ותוספות שונות לדלת?
כיום ההיצע הוא ענק וניתן לכל דלת להוסיף אין ספור אביזרים ותוספות, כמובן כל אלו יגדילו את המחיר של הדלת. חישבו איזו דלת אתם רוצים, איזה אביזר תרצו ועל איזה תוכלו לוותר. בין האופציות השונות תמצאו:
* טריקה שקטה – יכול להיות שבחלק מהחדרים הטריקה השקטה תהיה משמעותית יותר מחדרים אחרים. אין ספק שטריקה שקטה היא משמעותית ויכולה לתרום רבות לאיכות החיים.
* חלון או צוהר – תוכלו לבחור דלת פנים עם חלון קטן או צוהר על ידי המנעול על מנת לראות האם יש אור בפנים. בדרך כלל תוספות אלו יתאימו לחדרי שירותים או חדרי אמבטיה.
לסיכום, דלתות פנים – מבחר שאינו נגמר
לא משנה לאיזה חברה תפנו, אתם תמצאו מבחר ענק של דלתות פנים. בכל סוג, בכל גודל ובכל מחיר. מחשבה על הצורך שלכם תוכל להוביל אתכם לבחור את דלתות הפנים המתאימות ביותר.

 
 
 
 
יולי לב

יולי לב

mcity

mcity

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים