חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

כל המידע החשוב על פינות אוכל נפתחות 

 

בחירה של פינות אוכל נפתחות היא בחירה נהדרת כאשר אנחנו צריכים לייצר מטבח ורסאטילי, דינמי, כזה שאנחנו יכולים לזהות כי נצטרך ’לשנות את גודלו’ מפעם לפעם בהתאם לצרכים שלנו. הדבר נכון בייחוד בדירות קטנות, מה שלא מין הנמנע במדינת ישראל, בה מחירי הדיור, בין אם מדובר על שוק השכירות ובין אם מדובר על שוק רכישת הדירות, הפכו יקרים במיוחד

 

פינות אוכל נפתחות הן פתרון מעולה לאלו שבחרו דירה עם מטבח קטן או אלו המעוניינים לארח בסלון שלא יכול לשאת עצם דומם גדול כל כך באמצע הבית בלי שזה יתפוס מקום רב מדי. 

בחירה של פינות אוכל נפתחות היא בחירה מורכבת, שכן, אנחנו, בין אם אלו אנחנו כאן אצל אריק דיזיין ובין אם אנחנו מדברים על הקולגות שלנו בעולם העיצוב, מכירים בחשיבות שאין שניה לה לפינת האוכל המשפחתית. זו הנקודה בה אנשי הבית מתאספים לא פעם כדי לחגוג יחד, לבלות יחד, להתאסף סביב סירים וזכרונות משפחתיים. כך שמדובר על פריט חשוב בו יש להשקיע ואותו חשוב לרכוש מתוך חשיבה על איכות המוצר כמו גם על היתרונות שזה מספק בתוך המרחב הביתי ברמה העיצובית. 

רוצים לשמוע עוד? קראו עוד

כמה מילים על איכות 

זה לא משנה אם מדובר על פינות אוכל נפתחות או כל מוצר אחר, כאשר אנחנו רוכשים רהיטים לבית, בדרך כלל אנחנו מדברים על רכישה משמעותית אותה אנחנו מבצעים פעם אחת לאורך החיים שלנו. לא מדובר על פריט אותו אנחנו מעוניינים להחליף לעיתים קרובות. מכאן שלאורך התהליך של רכישת פינות אוכל נפתחות, חשוב אולי יותר מכל להשקיע מחשבה על איכות המוצר. 

זה גם הזמן להגיד משהו מנקודת מבטנו, אנחנו, כאן אצל אריק דיזיין , בתור אנשי מקצוע המבינים בתחום, זה אולי נשמע מוזר אבל קשה יותר לייצר פינות אוכל נפתחות באיכות גבוהה. הסיבות לכך רבות. ראשית, פינות אוכל נפתחות מטבע הדברים מתקפלות ונפתחות באופנים כאלו הדורשים מאיתנו להכין מוצר שיצליח לעמוד בשינויים התכופים הללו בלי שאף אחד מהברגים יצא מהמקום וללא פגיעה כמובן בעץ ממנו בנוי השולחן. אנחנו מצידנו צריכים לעשות הכל על מנת שנוכל לייצר, במחירים משתלמים, פינות אוכל נפתחות העונות לקריטריונים אותם הצבנו לעצמנו. אבל, אנחנו לא יכולים לבחור במקומכם. 

לכן, אנחנו מפצירים בכם לשים לב ביתר תשומת לב כאשר אתם ניגשים למלאכה של בחירת שולחן פינת אוכל. שימו לב כי אתם בוחרים בתבונה פינות אוכל נפתחות אחרי ששאלתם וביררתם מה רמת האיכות של המוצר. 

בחירה של פינות אוכל נפתחות לא אומרת כי אנחנו מוותרים על הסטייל והקו העיצובי של הבית 

כאמור, שולחן פינת אוכל הוא פריט מרכזי בכל בית בישראל. בחירה של כזה דורשת מאיתנו מתן תשומת לב להרגלי האכילה של המשפחה והחברים שלנו, לצרכים המשתנים בתוך הבית, לטעם האישי שלנו ולהרמוניה של הרהיט החדש עם שאר חלקי הבית. 

כמובן שעכשיו כולם שואלים את עצמם האם הדבר הנכון הוא לרכוש פינות אוכל נפתחות עגולות או מלבניות. התשובה שלנו, כאן אצל אריק דיזיין, היא כמובן מורכבת. ראשית, הדבר תלוי במידה רבה בטעם שלכם. יש כאלו האוהבים רהיטים מהסוג הזה ויש את אלו האוהבים רהיטים מהסוג השני והכל לגיטימי. 

הטיפ היחיד שאנחנו יכולים לתת בהקשר הזה קשור לבחירה של האופן בו אתם מניחים את הפריט כל עוד הוא לא בשימוש. בחירה של פינות אוכל נפתחות היא לא בחירה שמתרכזת רק באופן בו נראה השולחן כאשר הוא במלוא תפארתו, אלא במידה רבה לאופן בו אתם יכולים ליהנות ממנו כאשר הוא מקופל ומונח בפינה. 

איך מנצלים את המרחב בצורה טובה בהחלט?  קרא פה. 

ניצול המרחב 

בחירה של פינות אוכל נפתחות נולדה כמובן מהרצון שלנו להפוך את המרחב הביתי למרחב ממנו אנחנו יכולים לקבל את המקסימום. גם מקום בו אנחנו יכולים ליהנות מהיכולת שלנו להכניס אורחים ולארח כאוות נפשנו וגם לאפשר למרחב הביתי להפוך ריק ופנוי שוב, כאשר לא נצטרך עוד. 

על כן, בחירה של פינות אוכל נפתחות כמובן צריכה להיות מתוך הניסיון לנצל את המרחב בצורה הטובה ביותר לאורך כל הדרך. כלומר, לא מספיק לבחור פינות אוכל נפתחות שמשתלבות היטב עם הקו העיצובי ומשמרות את התנאים הדרושים לאיכות מספיקה, אלא גם מדובר על כלי אותו אנחנו רוצים להתאים בדיוק לפינה המתאימה בקצה הבית, לנקודה הזו שאם לא נניח בה את השולחן נמצא את עצמנו מסתובבים סביב עצם זר במרכז הבית.

 לכן, ההמלצה הגורפת שלנו, של אריק דיזיין , עבור מי שמעוניינים לרכוש פינות אוכל נפתחות היא לא לוותר על מדידה מדויקת של שטח הבית כמו גם של הפריט החדש. זאת במטרה לבחור את הפריט המתאים ביותר בלי לעשות טעויות שאתם עלולים למצוא את עצמכם משלמים עליהן ביוקר. 

שימו לב כי בחירה על פי מראית עין בלבד היא תמיד תהליך מורכב. אתם לעולם לא יכולים לדעת כך בוודאות כי אכן ביצעתם את הבחירה הנכונה. בדיוק בגלל זה חשוב לנו, כאן, אצל אריק דיזיין להפציר בכם שוב לא לוותר על מדידה חוזרת ונשנית שתבטיח כי אכן תבחרו את הפריט המתאים ביותר לצרכים הייחודיים של הבית שלכם. 

מסגרת תקציב 

אנחנו, כאן ב- אריק דיזיין , תומכים נלהבים של ייצור פינות אוכל נפתחות, איכותיות במיוחד, במחירים משתלמים עבור הקהל הישראלי. יוקר המחיה הוא דבר לא פשוט איתו מתמודדות משפחות רבות. אין כל סיבה כי לא תוכלו להרשות לעצמכם לינות מאותן פינות אוכל נפתחות בהנאה גדולה, כל שעליכם לעשות הוא לבחור נכון. 

אנחנו מאמינים כי מתוך יצירתיות ורצון ניתן להגיע לעמק השווה מול כל לקוח ולהביא אותו לידי סיפוקו עוד זה בוחר שולחן פינת אוכל ממנו הוא יכול להיות מרוצה באמת. 

כמובן שאנחנו גם ממליצים לכם, באותה ההזדמנות, לא לוותר על הגדרה מראש של מסגרת תקציב. הדבר יעזור לכם להבין באיזה תחום אתם נמצאים ויסייע לכם לקבל אינדיקציה שתאפשר לכם לקבל החלטות נבונות תוך כדי תנועה לאורך כל הדרך. 

כל צעד גדול מתחיל מרעיון אחד קטן 

ישנם פריטים רבים שיכולים במידה רבה לשפר את האופן בו נראית פינת האוכל בבית שלכם. אלו יכולים להיות העציצים על השולחן או המפה המיוחדת אותה רציתם להניח בדיוק שם. אנחנו מאמינים כי הדרך ליצירה של פינת האוכל המושלמת, זו שמכילה בתוכה ונוצרת את כל הרגעים המשפחתיים המאושרים, מתחילה בשאיבה ממקורות השראה. 

אנחנו נמצאים כאן כדי לעזור לכם לעשות את הבחירות הללו על הצד הטוב ביותר. בין אם זה על ידי הצגה באולמי התצוגה שלנו, ייעוץ אותו יכולים לתת לכם המומחים שלנו בשמחה או כאשר אנחנו מפנים אתכם ברגעים אלו ממש לרשתות החברתיות. 

אנחנו מזמינים אתכם להביט בכל מקום ולבחון מה הדברים אותם אתם אוהבים על מנת שתוכלו ליישם אותם בפינת האוכל החדשה שתעצבו על פי השקפת עולמכם המלאה. אנחנו כאן כדי להבטיח כי תרגישו שלמים לאורך הדרך כולה. 

אריק דיזיין - חנות רהיטים

דוד סחרוב 3, ראשון לציון, 7570703

טלפון: 050-522-2806

arikdesign.co.il

קרדיט תמונה: אריק דיזיין
 
 
 
 
 
 
 
יולי לב

יולי לב

mcity

mcity

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים