חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מהי הדרך היעילה והבטוחה להאריך את הזקפה?

 

הארכת זמן הזקפה היא סוגיה שמעסיקה גברים רבים, ולא פעם גם את בנות זוגם. מובן שמשך זמן הזקפה משתנה מגבר לגבר, וכן אצל אותו הגבר בתקופות שונות של החיים, אבל השאיפה דומה – להאריך את זמן הזקפה למען ההנאה מיחסי מין מספקים יותר. בשורות הבאות יובא מידע בנושא

 

הארכת זמן הזקפה היא סוגיה שמעסיקה גברים רבים, ולא פעם גם את בנות זוגם. מובן שמשך זמן הזקפה משתנה מגבר לגבר, וכן אצל אותו הגבר בתקופות שונות של החיים, אבל השאיפה דומה – להאריך את זמן הזקפה למען ההנאה מיחסי מין מספקים יותר. בשורות הבאות יובא מידע בנושא.

כמה נקודות לגבי זיקפה

  • חשוב לדעת שהזקפה היא מנגנון עם גורמים רבים, חלקם פיזיולוגיים, חלקם עצביים, חלקם נפשיים, ומעורבות מערכות שונות כמו כלי הדם, המערכת ההורמונאלית וכדומה. לכן, אין פתרון אחד וחד משמעי להארכת זמן הזקפה, ולעיתים יש להתייעץ עם רופא בנושא. כך למשל, ייתכן שזקפה שאינה נמשכת זמן מספיק היא פועל יוצא של תרופה שנוטלים או של מחלה קיימת או של מצב בריאותי מסוים. 
  • מאחר שזמן הזקפה יכול להיות מושפע ממצב בריאותי כללי, מה שיכול לתרום להארכתה הוא שמירה על אורח חיים מאוזן ובריא. כך למשל, ידוע כי גברים מעשנים או כאלו הצורכים אלכוהול בכמויות מוגזמות, עלולים לסבול מקשיים להשיג זקפה ולשמר אותה לאורך זמן. על כן, אחת הדרכים הטובות יותר היא להימנע מהרגלים מזיקים כאלו ולהקפיד על פעילות גופנית קבועה.
  • קיימים תכשירים המבוססים על רכיבים טבעיים שעוזרים להאריך זקפה. מדובר במוצרים המורכבים מתמציות צמחים כאלו ואחרות, וחשוב לוודא מי עומד מאחוריהם, האם הם נוסו ונחקרו, ומה היו התוצאות. תכשירים אלו נועדו להגביר את החשק המיני, את האון הגברי, את משך הזקפה, את ההנאה מיחסי המין ומכאן גם את תכיפותם. הרכיבים הטבעיים שבהם פועלים בסינרגיה, כאשר כל רכיב תורם את תרומתו המיוחדת.
  • יש גם תרופות רגילות שנועדו להאריך את זמן הזקפה, כמו ויאגרה, סילנדאפיל ותרופות דומות. בעיקרון, מדובר בתרופות החוסמות את הפעילות של אנזים מסוים שמפריע לדם לזרום אל הפין, ולכן מגיע אל הפין יותר דם ונשאר בו לאורך יותר זמן. תרופות אלו מחייבות מרשם רופא והגעה לבית מרקחת. גברים רבים מוצאים שהן מועילות, אך שימו לב שלעיתים יכולות להיות להן תופעות לוואי כמו כאבי ראש וסחרחורות.
  • את הארכת זמן הזקפה ניתן להשיג גם באמצעים נוספים. למשל, כדאי שלא לאכול ארוחה כבדה לפני יחסי המין כדי שהדם יוכל לזרום אל הפין ולא אל הבטן. או למשל, שיחה פתוחה וכנה עם בת הזוג יכולה להביא לפתיחות ומשחקים מקדימים ארוכים יותר, ועימם תתארך גם הזקפה.
 
 
 
 
יולי לב

יולי לב

mcity

mcity

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים