חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית - תל אביב >>

אוזניות ריצה, כי עם מוזיקה נהנים יותר

 

אחת השאלות, שגם אתם שואלים עצמכם היא לא השאלה למה לרוץ? כי כולם יודעים שריצה טובה לבריאות, והיא דרך מהירה וקלה, על מנת לשמור על המשקל, כמו שצריך, אבל השאלה איך מעבירים את זמן הריצה, בצורה נעימה וכיפית?

 

אחת השאלות, שגם אתם שואלים עצמכם היא לא השאלה למה לרוץ? כי כולם יודעים שריצה טובה לבריאות, והיא דרך מהירה וקלה, על מנת לשמור על המשקל, כמו שצריך, אבל השאלה איך מעבירים את זמן הריצה, בצורה נעימה וכיפית?

התשובה היא ריצה עם מוזיקה, ולכן חשוב אוזניות מותאמות לכך. השאלה הנשאלת למה צריך אוזניות מותאמות לריצה? במאמר זה נענה על הצורך באוזניות אלו, וכן יתרונותיהן.

מה מייחד אוזניות ריצה מאוזניות רגילות?
אוזניות הספורט בייחוד, כאלו המומלצות ואיכותיות לריצה, שהן מותאמות במיוחד לריצה, וכן עשויות מחומרי גלם מעולים, כמו למשל סיליקון או פלסטיק, שהן קלות משקל. דברים אלו מאפשרים ליהנות משמיעת מוזיקה לאורך הריצה, רכיבה על אופניים, ועוד פעולות ספורט שונות. כמו כן הייחוד שלהן הוא שהיצרנים ראו כי יש צורך באוזניות איכותיות במיוחד, על מנת להנות מריצה מהירה וחלקה יותר ללא סכנות מיותרות. אוזניות ריצה הן מיוחדות  

חשוב מאד לדאוג לכך, כי יהיו לאיש הרץ את כל הכלים והידע, על מנת למצוא את האוזנייה האיכותית ביותר.

אוזניות ריצה אלחוטיות יתרונות:

יש באוזנית ריצה אלחוטיות מגוון רחב ביותר, שאלו הן:

  • קלות משקל

לעומת האוזניות החוטיות הרגילות, שהן בעלות משקל כבד במיוחד, אוזניות ריצה הן קלות משקל, ואינן מכבידות, וכך ניתן לשים אותן בכיס המעיל, ומתי שיש צורך להוציא אותן. 

  • לא מסתבכים בחוטים

רבים מכירים את האוזניות, שהיו בעבר עם חוט .האוזניות ריצה הן איכותיות בשמיעה שלהן, אך מבחינת הנוחות, האוזניות החוטיות עלולות להסתבך בכיס במעיל, ולעיתים ניתן בקלות רבה להסתבך, ולקרוע את החוטים.

  • מותאמות לספורט

ניתן לבחור אוזניות, שהן מותאמות לריצה, כלומר יש להן מבנה מיוחד, הנצמד לאוזן  כאשר האוזניות נצמדות לאוזן חשוב מאד לדעת, כי הן לא יפלו, וכך יותר יהיה לשמוע את המוזיקה.

איך לבחור אוזניות ריצה?

קיימות מגוון רחב מאד של אוזניות ריצה, כמו אוזנית חוטיות, אוזניות אלחוטיות מומלצות, ואוזניות עם קשת, על מנת לעזור לכם לבחור יהיו כאן יתרונות של כל סוג:

  • אוזניות חוטיות

מדובר על אוזניות ריצה בעלות איכויות שמע, ולכן מדובר על איכויות שמע יוצאות דופן כאשר הן מעטות מאד מאוזניות רגילות.

  • אוזניות עם קשת

הן נוחות במיוחד, כי ניתן לשים אותן בנוחות כי הקשת מחוברות לראש.

  • אוזניות אלחוטיות

מדובר על נוחות אין צורך להסתבך עם שום חוטים דבר הנותן יתרונות רב.

איך לבחור את אוזניות ריצה הטובות ביותר?

  • מותג

רבים שואלים אם כדאי לבחור מותג, אז התשובה היא ברורה שבנוגע לאוזניות ספורט, ואוזניות בכלל,  שהן צריכות להיות איכותיות. מכשיר מתאים לאוזניות, וכן הם צריכים לעבור בקרת איכות, וכך כאשר רוכשים אוזניות של מותג, בטוחים כי הוא עומד בכללים הרצויים. אוזניות אלחוטיות מומלצות, שהן אמנם זולות ומותג לא נחשב לא מותג עלולות לגרום נזק לאוזן.

  • זמן סוללה

כאשר מדובר על זמן סוללה, הדבר תלוי על פי הזמן, שאתם מעוניינים שהסוללה תפסיק את פעולתה. אם אתם צריכים לזמן קצר, כגון שעתיים או שעה, חשוב מאד לחפש את זמן הסוללה המתאים ביותר, וכן ישנן סוללות עד 6 שעות.

  • טכנולוגיה

קיימות אוזניות ריצה בעלות טכנולוגיה, כמו סינון רעשי אקטיבי, לחצנים שונים, וכך לא כל האוזניות הן אותו דבר, לכן זה מעלה את המחיר הגבוה של האוזניות, ולא תמיד אדם שמעוניין לצאת לריצה צריך אותם. אוזניות אלחוטיות מומלצות זה חשוב.

 * מחיר

עניין המחיר הוא עניין הנתון לשיקול שלכם,  המחיר של אוזנית אלחוטיות מומלצות אז יש לבצע סיעור מוחות, ולחשוב מראש את הצורך שלכם, ולתכנן מראש את התקציב שאתם מעוניינים לתקצב בו. הבחירה היא קשה במיוחד של אוזניות אלחוטיות מומלצות פרמטרים אלו ועוד רבים נותנים לרבים את היכולת לבחור אוזניות ריצה איכותיות במיוחד הפרמטרים האלו יגרמו לרבים לבצע בחירה נכונה ואיכותית במיוחד שיגרמו לרבים לבחור את האוזניות האלו וליהנות מהחוויה שהיא על חושית כי לרוץ ולשמוע מוזיקה ולבחור אוזניות אלחוטיות מומלצות

 
 
 
 
יולי לב

יולי לב

mcity

mcity

 

 

 

ברקי יש לי שאלה
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים