חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

כל מה שרציתם לדעת על הסדרה ”בלאדי מורי”

 

מחפשים סדרה רומנטית ומשעשעת לבינג’ מהנה וחווייתי לסוף השבוע הקרוב? אם כן, כדאי לכם לצפות בסדרה הישראלית ”בלאדי מורי”. הסדרה מסוגה של קומדיה רומנטית עלתה לשידור בשנת 2022, הצילומים נערכו בחלקם במחלקת היולדות בבית החולים איכילוב

 

מחפשים סדרה רומנטית ומשעשעת לבינג’ מהנה וחווייתי לסוף השבוע הקרוב? אם כן, כדאי לכם לצפות בסדרה הישראלית "בלאדי מורי". הסדרה מסוגה של קומדיה רומנטית עלתה לשידור בשנת 2022, הצילומים נערכו בחלקם במחלקת היולדות בבית החולים איכילוב.

הסדרה הרומנטית והקומית בכיכובן של נעמי לבוב ורותם סלע נוצרה ונכתבה על ידי היוצרת סתיו אידסיס, והבמאי הוא  יוגב יפת. כדאי לדעת כי הסדרה הישראלית החדשה קטפה פרס יוקרתי בפסטיבל הטלוויזיה החשוב ביותר בעולם Series Mania 2022, הפסטיבל התקיים בצרפת והסדרה הישראלית זכתה בפרס הסדרה הקומית הטובה ביותר לשנת 2022.

עלילה מקורית ומעניינת

עלילת הסדרה החדשה "בלאדי מורי" עוסקת בשתי חברות טובות, חכמות ומוכשרות. מורי ודנה הן החברות הכי טובות, הן יפות ונראות טוב, יש להן קריירה משגשגת ומבטיחה, אך שתיהן סובלות מתופעת הרווקות המאוחרת, לכן הן עדיין חיות בגפן למרות רצונן לזוגיות ולהקמת משפחה. 

דנה, בכיכובה של רותם סלע, היא רופאה המתמחה בתחומים כמו ילודה וגניקולוגיה, הרופאה הצעירה מבריקה, יש לה עתיד מבטיח וכולם אוהבים אותה. מורי, בכיכובה של השחקנית נעמי לבוב, היא מרצה לקולנוע המתמחה בעיקר בקומדיות רומנטיות. המרצה היפהפייה נחשבת לשנונה מאוד, היא צינית ומצחיקה והסטודנטים אוהבים אותה.

שתי החברות הטובות גרות יחד, הן שותפות בדירה וכדי להקל עת מצוקת הבדידות והחרדות שהחלו לצוץ בחייהן לאחר גיל 35, הן מחפשות דרכים לסייע זו לזו. העלילה מתחילה להסתבך כאשר מורי מבצעת תאונה ופוגעת ברכב אספנות. מורי מחליטה לברוח ממקום התאונה, היא לא משאירה פרטים לנהג שנפגע והיא מרגישה כי המצב מהווה התחלה של קומדיה רומנטית, בדיוק כמו בחוקי הז’אנר שאותו היא מלמדת. 

במקביל, דנה הרופאה מפנטזת על מנהל מחלקה בבית החולים, אך היא זוכה בזוגיות מפתיעה ממקום אחר. הנהג (ליאור) שרכב האספנות שלו נפגע בתאונה מצליח לאתר את כתובתה של מורי, הוא מגיע לביתה ומתאהב בדנה, וזאת למורת רוחה של מורי. הזוגיות החדשה של דנה מחדדת את תחושת הבדידות של מורי, וזאת כאשר היא מנסה להיגמל מהקשר הבעייתי עם האקס שלה. בנוסף על זאת, מורי מגלה כי אחותה הצעירה עומדת להתחתן בקרוב, ידיעה שאינה תורמת למצב הרוח שלה.

העלילה מתארת כיצד החברות האמיצה והחזקה בין שתי החברות שגרות יחד בדירה שכורה עומדת בפני מבחן משמעותי. סדקים מתחילים לצוץ בקשר שלהן, והבית המשותף שלהן מתחיל להתפורר.

הסדרה הרומנטית קלילה ושנונה, היא משקפת מצבים המוכרים לכל הצעירים הרווקים בארץ. העלילה קולחת, מהירה ומהנה, למרות שבפועל אין בה התייחסות עמוקה לתופעת הרווקות המאוחרת. אמנם, כיום ניתן למצוא רווקים ורווקות רבים בגיל 40, אך כפי שידוע לכם במדינת ישראל לא מעודדים את התופעה ויש לחץ מהחברה, ובעיקר מהמשפחה ומהסביבה הקרובה, למהר ולמצוא זוגיות, להתחתן בגיל צעיר ולהקים משפחה. 

שחקנים מוכרים ופופולריים

בקומדיה הרומנטית המהנה והחדשה משתתפים לא מעט שחקנים מוכרים, בראשם נעמי לבוב והדוגמנית, המנחה והשחקנית האהובה רותם סלע. קאסט השחקנים בסדרה "בלאדי מורי" כולל בין השאר שחקנים ושחקניות כמו שלומי טפיארו, יורם טולדנו, עופר שכטר, עומר עציון, אביב פנקס, עלא דקה, רותם קינן ועוד.

יצירה ישראלית עם פרס חשוב ויוקרתי

כאמור, הסדרה "בלאדי מורי" זכתה בפרס הסדרה הקומית הטובה ביותר לשנת 2022. זו סדרה מהנה וקלילה המתאימה לבינג’ נפלא עם בני המשפחה, החברים הטובים או לבד. ניתן לצפות בפרקים השונים בצפייה ישירה והסדרה מומלצת לכולם, לא רק לרווקים ולרווקות מעל גיל 30.

 
 
 
 
יולי לב

יולי לב

mcity

mcity

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים