חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

איפה לנפוש בארץ לאחר הסגר?

 

הסגר הוציא את רובנו מדעתנו, רגע לפני שיוצאים מהסגר כדאי לעשות נופש בארץ ולנקות את הראש מהמצב

 

הסגר הוציא את רובנו מדעתנו, רגע לפני שיוצאים מהסגר כדאי לעשות נופש בארץ ולנקות את הראש מהמצב. ישנם לא מעט מקומות נחמדים ויפים בארץ שניתן לנפוש בהם ולהרגיש אווירה של חו"ל ואף ליהנות ממגוון אטרקציות שונות שיעשו לכם כיף במהלך החופשה וישאירו לכם חוויה מהנה וכייפית לאורך שנים רבות. אז אילו מקומות כדאי לנפוש? התשובה במהלך המאמר

המקומות שכדאי לכם לנפוש בהם לאחר הסגר?

הסגר גרם ללא מעט אנשים להשתגע ולהרגיש בדידות חזקה במיוחד הדור המבוגר יותר. על מנת לנקות את הראש מכל התקופה הקשה ולהכניס אנרגיות חדשות וחיוביות כדאי לכם לנפוש בכמה מקומות חובה בארץ. אז אילו מקומות כדאי לכם לנפוש?

אילת- אם אתם נופשים בארץ אחד המקומות שאתם חייבים לעושת בהם חופשה היא אילת. באילת תמצאו את כל מה שאתם צריכים לחופשה מושלמת. תמצאו נופים משגעים וההרריים כולל ההרים האדומים, תוכלו ליהנות מהמצפה התת ימי ולראות מגוון נרחב של סוגי דגים שלא ידעתם שקיימים, לטייל במסלולי דרך לטיולים עם כל המשפחה, לשחות בים או סתם לשבת על החוף ולהשתזף, לעשות שופינג מטורף לא מע"מ וליהנות מחיי הלילה הסוערים והכיפיים שמציעה העיר.

ים המלח- רוצים להתרחק מהמרכז וליהנות מהשקט והאווירה, ים המלח הוא בדיוק בשבילכם. בים המלח תוכלו ליהנות מים המלח עצמו ולצוף בכיף על מים, לשים עליכם מסיכת בוץ שמכילה מינרלים וויטמינים טובים לעור הפנים והגוף. ליהנות מהקניון שמציע לא מעט מוצרים ומזכרות מים המלח, כמו כן תוכלו ליהנות מהנוף המדברי וממסלולי הליכה שיש רק בים המלח. אז אם נופשים בארץ ובא לכם להתרחק מהרעש וההמולה ולנקות את הראש אחרי הסגר ים המלח הוא המקום עבורכם.

טבריה- הכינרת שהתמלאה היא סיבה מצוינת לצאת לנופש בטבריה. מתי יצא לכם לראות את הכנרת מלאה? או להסתובב עיר וליהנות מהאטרקציות השונות? זה הזמן לעשות נופשים בארץ ובמיוחד בעיר טבריה. העיר טבריה התפתחה מאוד ומציעה מגוון של אטרקציות ומקומות בילויי לכל הבאים. תוכלו לעשות מסלולי הליכה רגליים ביחד עם המשפחה או עם בן או בת הזוג וליהנות מהנופים המדהימים שיש לעיר טבריה להציע. ואם מתחשק לכם לאכול דגים טעימים תוכלו לאכול במסעדת הדגים האיכותית והטעימה בטיילת טבריה.

חיפה- עוד עיר מצוינת לאחר הסגר לנופשים בארץ היא העיר חיפה. בחיפה תוכלו ליהנות ממגוון מסעדות וחיי לילה סוערים. תוכלו לבקר בגנים הבאיים, לנסוע בכרמלית, לבקר בכרמל וליהנות המנופים המקסימים של חיפה. מעבר לכך, תוכלו לראות את נמל חיפה הגדול והמרשים וליהנות ממגוון אטרקציות שרק בצפון יש.

כל אחת מהערים הנפלאות האלה יציעו לכם מגוון עשיר ומגוון של אטרקציות, חיי לילה ואוכל, אווירה מהנה וכייפית וינעימו את זמנכם במהלך החופשה, כך שתשכחו מהסגר שעברתם ותצברו כוחות חדשים להמשך הדרך.

 
 
 
 
יולי לב

יולי לב

mcity

mcity

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים