חיפוש
 
לדף הבית >>     linkshakמקדמים לינקשייק תוכן שיווקי >>

רוצים לקבל פטור באנגלית? הירשמו עכשיו לקורס אונליין באתר פטור

 

פטור באנגלית הוא הקלה עצומה. כשאתם פטורים מהחובה ללמוד קורסי אנגלית באוניברסיטה או במכללה במהלך שנת הלימודים הראשונה, אתם חוסכים זמן יקר. בנוסף, אתם יכולים להקדיש את כל המשאבים ללימודים עצמם, בפקולטה שאליה התקבלתם, וכך לקבל ציונים גבוהים יותר

 

פטור באנגלית הוא הקלה עצומה. כשאתם פטורים מהחובה ללמוד קורסי אנגלית באוניברסיטה או במכללה במהלך שנת הלימודים הראשונה, אתם חוסכים זמן יקר. בנוסף, אתם יכולים להקדיש את כל המשאבים ללימודים עצמם, בפקולטה שאליה התקבלתם, וכך לקבל ציונים גבוהים יותר. הפטור גם משאיר לכם זמן פנוי לעבודה ובילויים, והדרך הטובה ביותר לזכות בו היא קורס אונליין. ליתר דיוק קורס האונליין של אתר פטור, וכאן בעמוד תמצאו סקירה מפורטת של כל היתרונות שלו.

מקסימום אוצר מילים, ובפרט מילים רלוונטיות

סיבה אחת להמלצה על הקורס של אתר פטור היא אוצר המילים שהוא יקנה לכם - גם רחב היקף, למעלה מ-1,000 מילים, וגם ממוקד, כלומר המילים הרלוונטיות למבחני השליטה באנגלית. ממשק יעיל, כולל אפשרות להורדת המילים ב-MP3 וכתבות וידאו, תורם גם הוא להעשרת אוצר המילים שלכם (וכמובן שזוהי מתנה חשובה גם מעבר להשגת הפטור).

תרגולים מותאמים אישית

מרכיב נוסף בהצלחה של בוגרי הקורס המקוון הנ"ל הוא התרגולים הרבים והמותאמים אישית לכל אחד ואחת. התרגולים, שכוללים תשובות עם הסברים מודרכים, מאפשרים לכם להבין את אופי השאלות במבחן שמקנה את הפטור. כמו כן תוכלו לפתח טכניקות מתאימות לפתרון מהיר של כל סוג שאלה, ולמעשה גם אם במבחן עצמו תיתקלו בשאלה שלא תדעו עליה בוודאות את התשובה, בזכות התרגול תוכלו לצמצם את האפשרויות וכך לשפר את הסיכוי להמר נכון.

מעבר לתרגולים, ישנן גם סימולציות שמשקפות באופן מדויק לחלוטין את המבחן. כל סימולציה עוזרת לאתר מראש נקודות תורפה, ולעבוד עליהן, ועוד תועלת משמעותית שלה היא התרגול של עבודה בקצב מותאם למגבלת הזמן של כל סוג מבחן.

ללמוד בזמן הכי נוח מבחינתכם

הקורס ניתן כאמור במתכונת מקוונת. ללימודים אונליין יש מספר יתרונות משמעותיים בפני עצמם, מעבר לתוכנית המדויקת של הקורס. קודם כל, לא מתבזבז זמן יקר על נסיעות, חיפושי חנייה וכו’. שנית, אתם אלה שמחליטים מתי לקיים כל שיעור, ויכולים להתאים את הלימודים ללוז הספציפי שלכם. בנוסף, יש לכם שליטה מלאה על קצב הלימודים, ואתם גם אלה שמחליטים כמה זמן להקדיש לכל תחום במסגרת שכלול היכולות באנגלית (הבנת הנקרא, אוצר מילים, תרגול שאלות ספציפיות מסוג כזה או אחר וכו’).

מה צריך כדי לקבל פטור באנגלית?

על-מנת לקבל פטור באנגלית פסיכומטרי גבוה הוא חובה. ליתר דיוק, ציון של 134 ומעלה בפרק של האנגלית בבחינה זו. אם לא הצלחתם להגיע לציון הזה, אפשר לעבור שוב את המבחן הפסיכומטרי, אחרי שהשלמתם את הקורס המקוון של פטור, ועוד דרך אפשרית היא להיבחן במבחן אמירם או אמיר. גם בשני המבחנים האלה הציון שמקנה פטור מלא מאנגלית הוא 134 ומעלה, ועם קורס האונליין הנ"ל זו בהחלט משימה אפשרית.

 
 
 
 
יולי לב

יולי לב

mcity

mcity

 

 

 

ברקי יש לי שאלה
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים