חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

לינה בתל אביב – כל האפשרויות לפניכם, כך תבחרו את מקום הלינה המושלם לחופשה בעיר

 

תל אביב היא העיר השנייה בגודלה בישראל, אחרי ירושלים הבירה, אולם היא המרכזית ביותר כשמסביבה גוש אורבאני המכונה ”גוש דן” ובו חיה למעלה ממחצית מאוכלוסיית הארץ

 

תל אביב היא העיר השנייה בגודלה בישראל, אחרי ירושלים הבירה, אולם היא המרכזית ביותר כשמסביבה גוש אורבאני המכונה "גוש דן" ובו חיה למעלה ממחצית מאוכלוסיית הארץ.
לתל אביב קסם מיוחד והיא נחשבת לאחת הערים הנעימות במזרח התיכון. תיירים רבים המגיעים לישראל בוחרים לבלות כמה ימים בתל אביב, ליהנות מן החופים המטופחים, מן הטיילת הנאה על בתי הקפה והמסעדות הפזורים לאורכה, לבקר במוזיאונים, לטייל בשכונות ייחודיות (נווה צדק או כרם התימנים למשל), לקנות מזכרות בשווקים, לעבור בחנויות אופנה בכיכר המדינה, בקניונים הגדולים, בפארקים, לשוט בסירות על נחל הירקון ועוד. 

עבור ישראלים שאינם גרים בתל אביב, בילוי חופשה בה היא הזדמנות מצוינת לגלות את אופייה האמיתי ולהכיר עיר תוססת שיש לה הרבה מה להציע לבני כל הגילאים.
אם גם אתם מתכננים חופשה בתל אביב תמצאו ערך רב במידע שאספנו עבורכם אודות אפשרויות לינה שונות בעיר ואיך לבחור ביניהן את זו המתאימה ביותר לצרכיכם. 

מגוון בתי מלון בדירוגים מ-5 כוכבים ועד כוכב אחד
לא כולנו יודעים בדיוק מה ההבדל בין מלון בעל דירוג של כוכב בודד למלון בדירוג שניים או שלושה כוכבים אולם כולנו יודעים שמלון 5 כוכבים מציע חדרים מפוארים וחווית אירוח יוקרתית.
בתל אביב ישנם כ-8,000 חדרי מלון במלונות בדירוגים שונים. מחיר ללילה לאדם בחדר במלון חמישה כוכבים בתל אביב (דוגמת הילטון תל אביב, קרלטון, שרתון, רויאל ביץ’ ועוד) נע בין 600 ל-1,500 שקלים ואף יותר (בסוויטות המפוארות). מלונות היוקרה בתל אביב ידועים כאיכותיים במיוחד ומי שיש להם את התקציב הנחוץ ייהנו מאוד מלינה באחד מהם. 

אין מחסור גם במלונות בדירוג 4 ו-3 וכוכבים בתל אביב וישנם מלונות 2 כוכבים ובעלי דירוג של כוכב בודד בלבד. עלות לינה במלונות כאלה נעה בין 400 ל-150 שח לאדם ללילה בחדר זוגי. חשוב לבחור מלון במיקום נוח, כך למשל בסמוך לתחנות תחבורה ציבורית (אם אין ברשותכם רכב), ליד הים (אם אתם רוצים אפשרות לצעוד אל הים ומתכוונים להגיע אל החוף מספר פעמים) וכד’.
מומלץ להתרשם מחוות דעת אודות מלון בו אתם שוקלים לבחור כדי לוודא שרוב האורחים נהנים מן השהייה בו. 

להרגיש כמו תל אביבים עם דירת Air BnB
לצד 8,000 חדרי המלון שיש בתל אביב ההערכה היא שקיים היצע של 9,000 חדרים נוספים בדירות ובתים המועמדים לשימושם של מבקרים בתל אביב ישירות על ידי בעליהם באמצעות פלטפורמת Air BnB. רשת האינטרנט מאפשרת כיום לכם מי שמעוניין להציע דירה, בית או חדר להשכרה לטווח קצר (מיום בודד ועד שבועות ספורים) לקבל הזמנות ישירות ממי שמעוניינים להתארח אצלם.

בחירת מקום לינה בתל אביב באמצעות פלטפורמת Air BnB תאפשר לכם לקבל לשימושכם בית או דירה בתל אביב ולחוות את החיים בעיר ממש כתושבי המקום. בנוסף, דירות Air BnB בדרך כלל מאובזרות כבית לכל דבר, יעמוד לרשותכם מטבח, מכונת כביסה, סלון, מרפסת ועוד.
החיסרון המרכזי של הזמנת מקום לינה בתל אביב באמצעות פלטפורמת Air BnB הוא הוויתור על אירוח מקצועי בבית מלון, אכסניה או הוסטל, הכולל שירותים כגון דלפק קבלה המאויש 24 שעות ביום, אפשרות לארוחת בוקר, מסעדה, ניקוי יומי של החדר והצעת המיטות, שירות חדרים ועוד. 

אכסניות והוסטלים
כדאי לדעת שלינה באכסניה או הוסטל מתאימה לא רק לטיילים צעירים, בני נוער ותרמילאים.
אמנם, באכסניות ניתן לקבל מיטה בחדר משותף גדול עם כמה אורחים נוספים אולם הוסטלים מודרניים מציעים גם חדרים פרטיים לזוגות, לשלושה וגם פתרונות לינה למשפחות. מומלץ לבחור אכסניה או הוסטל בתל אביב שקיבלו ביקורות טובות ואשר שוכנות באזור מעניין, בשכונה אותנטית למשל, על רחוב הירקון הסמוך לים וכד’.

אירוח מושלם בספוט הוסטל בנמל תל אביב
אחד ההוסטלים הנחשבים לטובים במיוחד בתל אביב הוא הספוט הוסטל במתחם הנמל הישן בעיר. הוסטל זה מעוצב ברוח מודרנית ומציע מגוון חדרים במחירים משתלמים במיוחד. המיקום המרכזי, השירות המסור, המבנה המטופח, החדרים הנאים, האווירה הייחודית, כל אלה ועוד הופכים את ה-ספוט הוסטל לבחירה מצוינת הן עבור מי שמעוניינים בפתרון לינה בסיסי בדמות מיטה בחדר משותף (בעלות של כ-100 שקלים ללילה) והן עבור מי שמעוניינים בחדר פרטי מפנק. 

 
 
 
 
יולי לב

יולי לב

mcity

mcity

 

 

 

 

מדורים