חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

כך תבחרו אינסטלטור מקצועי

 

אנחנו חיים בעולם בו הנגישות שלנו לידע היא כמעט אינסופית. אנחנו מוקפים במידע זמין ויכולים על פניו לדעת הכל בלחיצת כפתור. אבל, אם יש דבר בו קשה לנו להיות בטוחים עד הרגע האחרון, הוא כאשר אנחנו עושים בחירה של איש מקצוע, שרברב היודע את עבודתו

 

אנחנו חיים בעולם בו הנגישות שלנו לידע היא כמעט אינסופית. אנחנו מוקפים במידע זמין ויכולים על פניו לדעת הכל בלחיצת כפתור. אבל, אם יש דבר בו קשה לנו להיות בטוחים עד הרגע האחרון, הוא כאשר אנחנו עושים בחירה של איש מקצוע, שרברב היודע את עבודתו. 

מי מאתנו לא היה רוצה לשים כמה מצלמות בבית, לקרוא לאיש מקצוע ולבדוק האם הוא באמת עושה את עבודתו נאמנה? איזה מזל שעשו את זה עבורנו. התכנית ’יצאת צדיק’ בהנחייתו של חיים הכט בדקה ומצאה את אבי אינסטלציה איש מקצוע מעולה שעושה עבודה טובה ולוקח מחיר הגון על עבודתו. 

אני, אבי אינסטלציה מאמין כי המציאות הישראלית ממילא קשה. אין סיבה שלא תקבלו, כל אחד מכם שירותים של שרברב אמין ומקצועי שייתן לכם שירות מעולה מ א ועד ת’.

על מנת לתת לכם שירות מעולה גם דרך מסך המחשב, בחרתי לשתף אתכם כמה טיפים שאספתי מחיי כאיש מקצוע מנוסה , אינסטלטור יצאת צדיק שלא חושש לחשוף מידע מקצועי שיעזור לכל אדם לקבל שירות מעולה מההתחלה ועד הסוף. 

אם אתם מעוניינים לשמוע עוד, אני מזמין אתכם להמשיך לקרוא. 

מה למעשה כוללת עבודתו של שרברב מנוסה

 זה לא משנה אם קראתם לי , אבי אינסטלציה או לכל איש מקצוע אחר. בדרך כלל, לקוחות קוראים לאיש מקצוע בעבור תיקון תקלות דומות בדרך כלל אותן ניתן לסווג לשתי קבוצות עיקריות: 

  1. איתור נזילה: משמע, איתור של נזילה גלויה או סמויה. מה זאת אומרת? בעולם האינסטלציה ישנן שני סוגים של נזילות נפוצות. אלו שניתן לראות אותן, כאשר יש למשל רטיבות מתחת לכיור במטבח או במידה ויש רטיבות בחדר האמבטיה. אז, אנחנו יכולים להניח כי אחד הצינורות לא מחובר בצורה נכונה ולכן יש לבצע עבודות אינסטלציה על מנת לחבר את הצינורות טוב יותר ולאפשר למים לזרום כמו שצריך. כאשר מדובר על נזילה גלויה בדרך כלל העבודה תהיה עבודה פשוטה יותר שכן הכול גלוי ומה שצריך לעשות הוא פשוט ’לסובב את הברגים’ ו- ’לסתום את החורים’. 

אבל, כאשר אנחנו מדברים על נזיל סמויה העניינים מתחילים להסתבך. נזילה סמויה מתרחשת כאשר יש נזילה מעבר לקיר או רצפות מה שעלול להביא לרטיבות על הקירות ולהיווצרות של עובש. כמובן שאתגר המקצועי המשמעותי ביותר באיתור וטיפול בנזילה סמויה הוא שמכיוון שמדובר על תקלה המתרחשת מעבר לחומר אחר, בין אם זה קיר גבס או אריחי אמבטיה חלק מעבודת האינסטלציה דורשת הבנה גם בהנחת תשתיות. 

  1. פתיחת סתימה: הצינורות של כל אחד מאתנו בבית הם בעלי נפתח מוגבל. כאשר שאריות של אוכל או שיער זורמים לתוך הצינורות הם כמובן עלולים להיתקע, שכן אותם צינורות נועדו למעבר של מים זורמים. אז, אנחנו נמצא את עצמנו בבעיה. המים לא יזרמו לביוב כמו שצריך, מים עומדים ימלאו את חדר האמבטיה וכל זה יוביל לתחושות לא נוחות מטבע הדברים. 

היכן נכנס שרברב מקצועי לתמונה? רבים קוראים לאבי אינסטלציה כאשר אותה סתימה מורכבת יותר לפתיחה, או במידה והלקוחות לא רוצים להתמודד עם פתיחת הסתימה לבד. כמובן שישנן סתימות מורכבות יותר ופחות. הדבר נכון בעיקר כאשר אנחנו מדברים על סתימה המתרחשת בבניין דירות, שם הצינורות הסתומים עלולים להיות ממוקמים בעומק התשתיות של הבניין בייחוד אם מדובר על בניין ישן יחסית. 

אבל, חשוב שתדעו כי שנן סתימות פשוטות למדי עבורן נדרשת עבודה קצרה שלא מגיעה למעל חצי שעה של עבודה.

איך יודעים באיזו תקלה מדובר ולמה חשוב לבחור אינסטלטור יצאת צדיק ולא שרברב שלא יודע מה הוא עושה?  בדיוק בשביל זה נועד החלק השני של המאמר. 

למה דווקא אינסטלטור יצאת צדיק 

א. כי יש לכך משמעות במחיר: חשוב להבין כי בניגוד לאריחים ולעבודות גבס, העלות של הצינור עצמו היא לא גבוהה. אינסטלטור יצאת צדיק ידאג להבהיר לכם את העובדה הזו. למה זה כל כך חשוב? מפני שהמקום בו ניתן להפיל לקוחות רבים בפח הוא כאשר מדברים על עלויות חומרי הגלם בעזרתם ניתן לתקן את התקלה. הרי אף אינסטלטור נוכל לא אומר בריש גלי כי הוא מעוניין להכניס יותר כסף לכיסו. לכן, הוא ’יעלה’ את המחיר של החומרים בצורה לא הוגנת. כך שאם יש טיפ ראשון שאני, ’אבי אינסטלציה ’ יכול לתת, בתור אינסטלטור יצאת צדיק וותיק, הוא שתשימו לב כי הצינורות עצמם, גומיות הסתימה וכן הלאה לא עולים כסף רב. הכסף נמצא כאשר אנחנו צריכים לפתור תקלה מורכבת, שיכולה לקחת כמה ימים אפילו, במידה ויש נזילה סמויה מורכבת שזו בדרך כלל תהיה בבניין מגורים דווקא ולא בבית קרקע. 

ב. כי אינסטלטור יצאת צדיק לא מייצר עוד נזק :  למה אתם מזמינים שרברב ?  הרי התשובה לשאלה הזו מובנת מאליה. הסיבה בגינה אתם מזמינים איש מקצוע היא כדי שהמערכת תעבוד טוב יותר. אני, אבי אינסטלציה יוצא כל יום מהבית על מנת לספק ללקוחות שלי תשתית מים טובה יותר העובדת בצורה חלקה יותר. במידה ואתם מזמינים איש מקצוע לא אמין, הוא עלול להוביל לנזק שיאלץ אתכם להזמין איש מקצוע נוסף וכמובן לא ישפר את איכות החיים שלכם. לכן, כל כך חשוב לבחור אינסטלטור יצאת צדיק . על מנת להבטיח כי אתם תקבלו בסוף התהליך מערכת צינורות מים וביוב מתפקדת מההתחלה ועד הסוף. 

כמה המלצות ממני אבי אינסטלציה

ה- ’אני מאמין ’ המקצועי שלי מאמין כי שירות טוב זה ה א’ ב’ של כל איש מקצוע. לכן אני בוחר, בתור אינסטלטור יצאת צדיק לשתף אתכם בכמה טיפים שיעזרו לכם להימנע מהדרדרות של כל תקלה. 

אינסטלטור יצאת צדיק אמיתי יגיד לכם שהדבר החשוב ביותר הוא לאתר את התקלה בזמן. אני, בתור אינסטלטור יצאת צדיק יודע כי במידה והתקלה תדרדר אנחנו עלולים להגיע לפרוצדורה שתכניס לכיס שלי יותר כסף, אבל האמינו לי כי זה לא מעניין אותי. 

אני רוצה שאתם תקבלו שירות מצוין. לכן, בתור אינסטלטור יצאת צדיק אני יכול להגיד בלב שלם כי הכי חשוב הוא לא להשתהות במידה ואתם רואים תקלה זו או אחרת בבית. כל המתנה עלולה להיתרגם בסופו של דבר לפרוצדורה מורכבת יותר שתגבה מכם כסף רב. 

דבר נוסף אותו אני יכול להגיד בתור אינסטלטור יצאת צדיק הוא שאני רוצה לתת לכם את העבודה הטובה ביותר במהירות המרבית. לכן, חשוב לי שכבר בשיחה המקדימה תשתפו אותי בכל מידע רלוונטי על הסתימה והבעיה על מנת שאגיע מהרגע הראשון עם הכלים הנחוצים לפתרון הבעיה. 

אני יודע שאולי תיקון ארוך יותר עלול להכניס לי יותר כסף. אבל בתור אינסטלטור יצאת צדיק אני רוצה לומר כי מבחינתי הכי חשוב לי זה לתת לכם שירות מעולה, מהיר ומקצועי בלי ’גרירת רגליים’ שקשורה להבאת כלים לא נחוצים. 

מחפשים אינסטלטור יצאת צדיק אמין ומקצועי? מוזמנים לדבר איתי אבי אינסטלציה. 

 

 
 
 
 
יולי לב

יולי לב

mcity

mcity

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים