חיפוש
 
לדף הבית >>     zimzum הדבורה >>

בקרית אונו משיקים את האלבום של שחר כהן

 

המוזיקאי שחר כהן מקרית אונו מתכונן במרץ לקראת השקת האלבום השני שלו ”20:40”, שעם חלק משיריו הוא יופיע באירוע ”פרא אציל בסולו עראק”, ערב משותף עם הסופר דודו בוסי.....

 

המוזיקאי שחר כהן מקרית אונו מתכונן במרץ לקראת השקת האלבום השני שלו "20:40", שעם חלק משיריו הוא יופיע באירוע "פרא אציל בסולו עראק", ערב משותף עם הסופר דודו בוסי (המוכר מהופעתו בתוכנית הטלוויזיה "מחוברים"), שיתקיים בתאריך 1.12.16 באולם הספרייה העירונית קרית אונו.

לקראת אירוע השקת ספרו החדש של המשורר, הסופר והעורך ראובן שבת מפתח תקווה "בקצה האדמה, שמים", שיתקיים ביום שני הקרוב, 7.11.116, בשעה 20:30 בבית היוצר, האנגר 22 בנמל תל אביב, התארח בשבוע שעבר שחר כהן יחד עם ראובן שבת והזמרת גל נוימן בתוכנית הרדיו של השדרן מוטי גרנרבתחנת רדיו אורנים 103.6fm.

לאחרונה הופיע כהן עם שירי אלבומו החדש בשלושה מופעים בתל אביב: חגיגת גיוס מוצלח לפרויקט ה"ההדסטארט" של האלבום בבר גיורא,  באורבנו שבשוק הפשפשים יחד עם בן טיפוחיו שרון חיים, ובאירוע השקת כתב העת "בין סגול ובין תכלת". הופעת סיום ההדסטארט שהתקיימה בבר גיורא בתל אביב היוותה גם הופעת טרום בכורה, בה בוצעו כל שירי האלבום החדש לצד שירים נבחרים מהקודם וחגיגת יום הולדתו ה-40. באירוע זה התארחו זמרים ומבצעים שונים, ובהם: שרון חיים, העומד להשיק בקרוב דיסק ראשון בהפקתו המוזיקלית של שחר כהן, הזמר סגול 59 והגיטריסט מוטי לאה שניגן עם שחר ב"לואי", הרכב הרוק האלטרנטיבי בהנהגתו. כהן הוא זמר ויוצר מוזיקלי עם אג’נדה מקורית מאוד. מצד אחד, הוא יוצר המחובר בכל נימי נפשו לעולם השירה, ומצד שני הוא זמר ויוצר מוזיקלי המעורה היטב כמעט בכל סגנונות המוזיקה, בהם הוא משבץ בכישרון גדול מילים ללחן מעולה – כפי שעשה באלבומו הראשון "פה לאחרים" שהוקדש לשירי משוררים.

בתמונה: שחר כהן, ראובן שבת, מוטי גרנר וגל נוימן 
צילום: יח"צ

 
 
 
 
יולי לב

יולי לב

mcity

mcity

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים