חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

גומיות התנגדות למה זה טוב ומדוע זה כדאי?

 

אם אתם רוצים לשמור על גוף חטוב ולבנות שרירים - כדאי שתכירו ומוצר  שנחשב אהוד ופופולארי בקרב ספורטאים ומתאמנים בכל רחבי העולם. מדובר במוצר פשוט שאינו יקר וקל להשיג אותו בכל חנות ספורט, בין אם מדובר בחנות ספורט אונליין לבין עם בחנות פיזית. כן, מדובר בפריט ששמו: גומיות התנגדות

 

אם אתם רוצים לשמור על גוף חטוב ולבנות שרירים - כדאי שתכירו ומוצר  שנחשב אהוד ופופולארי בקרב ספורטאים ומתאמנים בכל רחבי העולם. מדובר במוצר פשוט שאינו יקר וקל להשיג אותו בכל חנות ספורט, בין אם מדובר בחנות ספורט אונליין לבין עם בחנות פיזית. כן, מדובר בפריט ששמו: גומיות התנגדות. 

אבל למה המוצר הזה כל כך טוב? 

גומיות התנגדות מעולות לחיטוב הגוף ובניית שרירים כאשר המטרה היא יצירת מתח בין איברים, כמו למשל בין שתי ירכיים או שתי שוקיים כאשר המתח נוצר על ידי מתיחה של הגומייה היוצרת התנגדות למתח ובכך מאמצת את השרירים ובונה אותם. 

באמצעות גומיות התנגדות שניתנות לשימוש על ידי התקנה על קיר או על ידית של דלת, כמו גם גומיות שניתן להשתמש בהם ללא התקנה אלא באמצעות שימוש בגומייה עצמה איתה ניתן לחטב את הגוף, להצר היקפים וליהנות ממגוון רחב של תרגילים דינאמיים ויעילים לחיטוב ועיצוב הגוף.

סוגים שונים של גומיות התנגדות:

כיום יש מגוון רחב של מוצרים שעוזרים לחטב את הגוף ולבנות שרירים על ידי משיכה הפעלת כוח ויצירת מתח בין האיברים. בין המוצרים תמצאו גומיות פשוטות יחסית במחיר נוח שניתן להשתמש בהן ללא חיבור או התקנה מיוחדת. יש גומיות TRX שמתאימות לחיבור לקיר או למתלה ייעודי  ועל מגוון אלמנטים שקיימים בכל בית. 

עוד תמצאו בחנויות גומיות אותן אפשר לחבר בין הרגליים או בין הידיים ואפשר לבצע איתן מגוון תרגילים ומשימות שמחטבות את הגוף וישנם גם סטים שכוללים 11 סוגים של גומיות עמן אפשר לבצע מגוון רחב ודינאמי של תרגילים. 

לפני שאתם בוחרים את המוצר המתאים לכם אנו ממליצים להסתכל בסרטוני הדרכה ולבדוק אילו תרגילים אפשר לבצע באמצעות אותן גומיות. בין היתר, כשאתם רוכשים את המוצר חשוב לבחור מוצר שמציע חוברת הדרכה שיש בה מגוון רחב של תרגילים שאפשר לבצע באמצעות גומיות התנגדות.

כיום אפשר לקנות בקלות ובמחיר נוח מגוון רחב של מוצרי ספורט לשימוש ביתי ולהזמין את המוצרים אונליין כמו פיטבנדר. בחרו עכשיו את הפריטים המתאימים לכם ביותר ותוכלו להתחיל להתאמן בבית בחדר הכושר או בכל מקום שבו תרצו, לבצע אימון עיצוב ולחטב את הגוף.

 

 
 
 
 
יולי לב

יולי לב

mcity

mcity

 

 

 

 

מדורים