חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מנעולן ברמת גן ותל אביב 

 

עבור כל מי שגר בתל אביב ובגוש דן, תמיד כדאי לשמור בנייד מספר טלפון של מנעולן מומלץ שכבר ביקר אצלכם בעבר או שהומלץ ע”י חבר. בעל מקצוע יעיל ומנוסה שזמין 24 שעות ביממה לכל תקלה, כולל פריצת רכבים וכו’. 

 

  • מחפש מנעולן מומלץ, איכותי ואמין?
  • מנעולן בתל אביב והסביבה? כל השירותים במקום אחד?
  • פורץ מנעולים במחיר אטרקטיבי?

 

עבור כל מי שגר בתל אביב ובגוש דן, תמיד כדאי לשמור בנייד מספר טלפון של מנעולן מומלץ שכבר ביקר אצלכם בעבר או שהומלץ ע"י חבר. בעל מקצוע יעיל ומנוסה שזמין 24 שעות ביממה לכל תקלה, כולל פריצת רכבים וכו’. לא נעים להיתקע בלי מפתח מחוץ לבית, בטח בשעות הקטנות של הלילה. פורץ מנעולים מיומן ידע להשיב את הסדר על כנו במהירות הבזק, תוך 20 דקות.

איך בוחרים מנעולן ברמת גן ותל אביב?

למזלם של אזרחי גוש דן, תחום המנעולנות הפך לתחרותי ביותר בשנים האחרונים, עם כניסתם של עוד ועוד בעלי מקצוע חדשים לתחום. מצד אחד, מחירי השירות ירדו באופן דרמטי. מצד שני, ישנם לא מעט פורצי דלתות לא מנוסים, שיכולים לגרום יותר נזק מאשר תועלת. בבחירת פורץ מנעולים ברמת גן, תל אביב וכל אזור המרכז, יש לשים לב לפרמטרים הבאים:

  • מחיר – לא יקר מדי וגם לא זול מדי. השוואת מחירים מהירה תעשה את העבודה
  • זמינות – יש לצפות לקבלת מענה מידי, והגעה תוך 20 דקות, גם בסופ"ש
  • אמינות – כדאי לראות תעודת יושר, המלצות אותנטיות ברשת והמלצות מחברים
  • מקצועיות – עבודה נקייה ומהירה, כולל התאמת הצילינדר המתאים לדלת.

 

כאמור, השוק כיום מוצף במגוון מנעולנים בתחילת דרכם המקצועית. לפני שתחייג אל מנעולן ברמת גן או תל אביב, כדאי לוודא כי בעל המקצוע עומד בפרמטרים הבסיסיים הללו.

מתי מזמינים פורץ מנעולים בתל אביב?

אין מה להתלבט יותר מדי. אם נתקעת מחוץ לבית או קרתה תקלה כלשהי שקשורה למנעול (כולל מעבר דירה) פשוט התקשר אל מנעולן בתל אביב והסביבה לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות וללא עלות. ברוב המקרים, לקוחות יתקשרו אל מנעולן ברמת גן עקב מעבר דירה, מנעול תקול, דלת שנטרקה בטעות, מפתח בתוך הרכב, החלפת צילינדר ישן ועוד. ישנם מדריכים ברשת כיצד להחליף צילינדר בעצמך, אלא שבפועל מה שמנעולן מבצע ב20 דקות, עשוי לקחת לך 3 שעות, עם תוצאה הרבה פחות טובה.

מידע שימושי: הצלינדרים הנמכרים ביותר

בשוק המקומי ניתן למצוא מגוון צילינדרים שונים, ברמות אבטחה שונות. יש להתאים את הצילינדר החדש לדלת בהתאם גודל המנעול, רמת האבטחה הנדרשת ותקציב בעל הדירה. ישנם צילינדרים זולים למדי וישנן יקרים יותר בעלי רמת אבטחה גבוהה במיוחד. מנעולן טוב ידע להציע מגוון אפשרויות לבחירתך.

צילינדר גלגל שיניים – נפוץ ביותר. בגדול, ישנו צילינדר גלגל שיניים שהינו נפוץ וסטנדרטי ובנוסף יש צילינדר גלגל שיניים שמתאים אך ורק לפתחים ודלתות במידות מסוימות.

צילינדר לשון – צילינדר המתאים בעיקר לדלתות עץ, דלתות זכוכית, מתכת ואלומיניום.

צילינדר מפתח קבוע – הבחירה הפופולרית בקרב משפחות רבות. צילינדר שמצדו האחד ניתן לנעול עם מפתח ומצד השני יש פרפרית קבועה שמאפשרת נעילה מבפנים.

צילינדר אחיד – צילינדר אשר הותאם לבית אחד עם כמה וכמה דלתות. הלקוח מקבל בעצם כמה צילינדרים נפרדים שלכולם בדיוק אותו המפתח.

תחום הצילינדרים והמנעולים מתפתח כל הזמן, בזכות טכנולוגיה חדשה וחדשנות ישראלית בתחום. בין המותגים הנפוצים בתחום ניתן למנות את רב בריח, מולטילוק, Yale ועוד. מנעולן ברמת גן ותל אביב ידע להמליץ על הצילינדר הטוב ביותר, במחיר הנוח ביותר. כמו בכל תחום, 90% מהלקוחות לוקחים את אותו הדגם המומלץ, שפשוט אין סיבה להחליף.

מחירים הוגנים ושקיפות מול הלקוח

מנעולן ברמת גן ותל אביב מספק מגוון שירותים שונים. עלות השירותים השונים נקבעת בגדול לפי מחירונים המסתובבים ברשת ומתעדכנים מדי מספר חודשים. מנעולן הוגן ידע לספק מראש (בטלפון) את פירוט העלויות השונות, ואף יספק אחריות לעבודה. השוואת מחירים מהירה תמיד תחסוך הפתעות ותאפשר להזמין מראש מנעולן אשר עובד במחירים הוגנים.

 
 
 
 
יולי לב

יולי לב

mcity

mcity

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים